آخرین اخبار

22. مهر 1394 - 21:44   |   کد مطلب: 19811
وقتی که حبیب را شهیدش کردند و در آن سوی خاکریزها در خون خود غلطید ، اینجا عده ای بی حیا از نسل شمریان بی صفت ، کینه ی صفین و نهروان برایشان زنده شد و برای او که در زمان فتنه مالک بوده است ، بر دهل و طبل شادی نواختند و شهید راه اسلام را مرده خواندند ، حسین جا کربلا نیا !

به گزارش رودآور، شبکه اشتراک لینک توبنویس ؛ وبگاه ریزه نیوز نوشت :

اینجا رکورد گینس می زنند و در چشم برهم زدنی طرح ها را طرح می کنند و نامه ی ناگشوده را  امضاء می کنند  و به بهانه ی بازکردن فرات ، امان نامه از دست شمریان می گیرند و اینجا روی کوفیان را هم سفید می کنند .

حسین جا کربلا نیا ، اینجا با کوچکترین بهانه ها  اسیر فتنه های یزیدیان می شوند و برای دو جرعه آب فرات ، راه را بر خیمه هایت باز می کنند و پشت به تو از معرکه می گریزند و ب با هزار بهانه ، قهرمانانه از وطن می گریزند و برای دکتر شدن و خدمت بهتر به ملت سال های بعد بر می گردند و با کلی ادعا می شوند حقوق بشر وطنی !

همین که اسیر شدی ، می ایستند و یهویی عکس سلفی می گیرند .

تا به امروز دلم برای علی می سوخت که چگونه ابوموسی اسیر فتنه ها شد و در اوج حماقت ، تمام خوبی ها را در چشم به هم زدنی فروخت و آنگاه که به کربلا می رسیدم و غروب کربلا را می دیدم ، پاهایم می لرزد ، اما این روزها که وضعیت را می بینم ، فقط دعا می کنم که حسین جان خدا کند به کربلا نیایی !

وقتی ما با تمام غرورمان ، به بهانه ی تحریم ها ی غرب ، بیست دقیقه ای زیر هر سندی را مهر می زنیم ، چرا در تمام این سال ها به کوفیانی معترض بودیم که زیر 18 هزار نامه را ممهور کردند و آنگاه که خورشید به کربلا رسید ، به بهانه ی چند روز زندگی حسین را در میان لشکر یزیدیان رهایش کردند .

در روزهایی که دلمان برای دست دادن با شمر زمان ، یزدیدی عالم غش می رود ، چگونه توقع داشته باشم که نمایندگان سرزمینم بدون لحظه ای مکث ، زیر سندی به این مهمی را امضاء نکنند .

آری حسین جان ، کربلا نیا که اینجا به محض تحریم شدن آب ، بوسه بر امان نامه ها می زنند .

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان