آخرین اخبار

28. دى 1394 - 23:22   |   کد مطلب: 21147
وبلاگ «مصلح» نوشت:
خالیوود !!
تا حالا به فیلم های ایرانی دقت کردید. یعنی کم کم داره جوری میشه که باید شبکه های ایرانی رو مثل ماهواره واسه زیر 100 صد سال قفل و زنجیر بذاریم...

به گزارش رودآور به نقل از گلستان بلاگ،وبلاگ «مصلح»:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران و خواهران عزیز بازیگر و همین طور کاربران این سایت ما در تصویر زیر اصلا قصد هیچگونه توهین به بازیگری را نداریم و فقط به عنوان نمونه این تصاویر قرار داده شده اند و گرنه کسانی که در این تصویر هستند از بهترین بازیگران این مملکتند و فقط انگشت اشاره ما به سمت بازیگر نماها می باشد .

اول مطلب رو بخونید و بعد قضاوت کنید

 

تا حالا به فیلم های ایرانی دقت کردید. یعنی کم کم داره جوری میشه که باید شبکه های ایرانی رو مثل ماهواره واسه زیر 100 صد سال قفل و زنجیر بذاریم. به قول استاد رائفی پور سینمای ایران خالیووده!!!

 

نگاه کنید که چه فیلم های پر معنا و آموزنده ای پخش میشه . اصلا یه نفر این فیلم ها رو نگاه کنه شک میکنه ماله ایرانه یا آمریکا ؟؟؟ اون از وضع حجاب و ارتباط مرد و زنکه فکر کنم بعضی هاش واسه زیر 18 سال ممنوعه، اینم از محتویاتش که سرشار از معنا و مفهومه.

 

من موندم کارگردان به چه امیدی این فیلم رو ساخته. یا اینقدر لوسه که حاضری تلوزیون را بفروشی و این فیلم رو نبینی، یا که اینقدر موضوعاتش متنوعه که نمیدونی کدومش رو انتخاب کنی؟؟؟

 

 

(در این تصویر قصد توهین به بازیگری را نداریم)

 

یعنی اگه یه خارجی فیلم هامون رو ببینه میگه چقدر مردم این کشور عاشق همند و همه دغدغه شون ازدواجه. گاهی وقتا هم بعضی هاش از بس ضایعه است سانسور میشه.

 

حالا خارج از شوخی خیلی تاسف باره که بعضی بازیگرای ایرانی پس از یه مدتی دین و مملکت شون را یادشون میره. مثلا بعضی از خانم های بازیگر که تا یه ذره معروف میشند عکس هایی که حجاب کامل ندارند رو تو شبکه های اجتماعی میذارند یا به شبکه های ماهواره ای میرند و کشف حجاب میکنند، و یا بعضی از آقایونی که عکس های خانوادگی که جنبه شخصی داره و غیر قابل دیدنه را منتشر میکنند.

 

معمولا یه فیلم، نشان دهنده فرهنگ و آداب و رسوم اون منطقه است، من نمیدونم ایران چه فرهنگی داره، ولی الان از هر کی بپرسی ایران چه کشوریه؟ میگه که یهکشور اسلامی.

 

کجای فرهنگ ما اینه که دو تا جوون که قصد ازدواج دارند قبل از ازدواج، خیلی به هم نزدیک میشند و ارتباط غیر شرعی دارند و خودشون رو واسه هم لوس می کنند.

 

کجای فرهنگی ایرانی بی احترامی و دعوا تو خانواده، به خصوص در برخورد با والدین هست؟

 

البته نمونه های مثبتی هم هست که باید ذکر بشند. مثلا فیلم پایتخت  که هم طنزه، هم جذابه، هم اسلامیه، هم ایرانی و هم پرطرفداره.

 

درسته که فیلم ها واقعیت ندارند ولی اینقدر تاثیرگذاره که میتونه واقعی بشه.

 

گرافیک این تصویر توسط سایت ما انجام گرفته و از عزیزان دعوت می نماییم کسانی که قصد دارند برای مطالبشان تصویر طراحی شود و مطلبی مشترک بین ما و شما در دوسایت منتشر گردد از طریق نظر دادن خبرمان کنید .

التماس دعا

انتهای پیام"

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان