آخرین اخبار

18. اسفند 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 21943
با نزدیک شدن به ایام نوروز،
خانه تکانی زمین فوتبال فرسفج+تصاویر
شهر فرسفج یکی از سه شهر شهرستان تویسرکان است، با نزدیک شدن به ایام نوروز حال و هوای این شهر نیز پر از شادی و نشاط است و به ویژه فوتبالیست های جوانش، دست به دست هم دادند تا زمین فوتبال فرسفج را بازسازی کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور، کم کم که به عید نوروز نزدیک و نزدیک تر می شویم، همشهریان ما همانند دیگر مردم نقاط کشور به خانه تکانی های خود سرعت بیشتری می دهند.

خانه تکانی در حقیقت سنتی است که ایرانی ها از دیر باز در ماه های پایانی سال و به ویژه در روزهای انتهای سال، برای استقبال از فصل زیبای بهار و سال جدید انجام می دهند تا همان طور که سال نو می شود، خانه هایشان هم نو نوار شود.

شهر فرسفج یکی از سه شهر شهرستان تویسرکان است، با نزدیک شدن به ایام نوروز حال و هوای این شهر نیز پر از شادی و نشاط است و به ویژه فوتبالیست های جوانش، دست به دست هم دادند تا زمین فوتبال فرسفج را دوباره بازسازی کنند.

حسین مراد قلخانی پیشکسوت فوتبال فرسفج به همراه تیم جوانان فرسفج زمین فوتبال شهرشان ؤا آماده می سازند ودر حقیقت خانه تکانی در این زمین انجام می دهند، تا در تعطیلات نوروز به هماره مهمانان نوروزی دل به زمین فوتبالشان در آب و هوای خوش فرسفج بزنند و ورزش و تفریح کنند.

به طور قطع این گونه خانه تکانی های دسته جمعی نه تنها سبب مهیا شدن امکانات ورزشی این شهر می شود، بلکه علاوه بر پاکیزگی صفا و صمیمت و سلامت جسم و جان و روان این ورزشکاران را افزایش می دهد./تصاویر از آقای فرزام

انتهای پیام/زنگنه

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان