آخرین اخبار

26. بهمن 1395 - 9:01   |   کد مطلب: 26769
وجود چاله‌ها و ترمیم نشدن یا درست ترمیم نشدن خیابان ها و کوچه ها که گاه شده بارها و بارها حفاری و باز حفاری شده مردم را خسته کرده است و این بار اهالی منطقه خیابان ولایت در تویسرکان از عدم ترمیم مناسب بعد از حفاری و اصلاح شبکه فاضلاب گلایه مند هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور، داستان تعمیر شبکه های فاضلاب  و حفاری های شبکه لوله کشی آب و فاضلاب و بعد از آن به اصلاح ایجاد چاله ها در خیابان ها وکوچه ها شاید دیگر عادی شده است اما همچنان گلایه های مردمی هستند که ادامه دارد.

و اما این بار این مشکل در خیابان ولایت در تویسرکان ایجاد است، گفته می شود دو ماه پیش فاضلاب مشترکین خیابان ولایت و حافظ در تویسرکان با مشکلاتی روبرو می شود که پس از پیگیری های مستمر و نامه بردن ها و گلایه مندی ها بالاخره این مشتركيني كه با برگشت فاضلاب به خانه هايشان به دليل تخريب كوره قديمي درگير بودند از دست آلودگی رهایی یافتند.

حال این روزها صداهای بسیاری از گلایه مندی مردم از عدم اصلاح چاله های ایجاد شده و گرفتار شدن آنان و یا خودروهایشان در بین گل و لای موجود در خیابان به گوش می رسد.

یکی از مغازه داره این خیابان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: حفاری که برای تعمیر شبکه فاضلاب انجام شده و عدم ترمیم صحیح و کامل بعد از اجرای کار، سبب شده که این روزها بسیاری از مردم با مشکلات بسیار دست و پنچه نرم کنند.

وی اظهار کرد: از گیر افتادن خودروها در گل و لای ایجاد شده تا گرفتار شدن مردم در این باتلاق مانند همه و همه شکایت ما را به اوج رسانده و اما گویا کسی نیست که به فکر مردم باشد.

 به گزارش رودآور، وجود چاله‌ها و ترمیم نشدن یا درست ترمیم نشدن خیابان ها یا کوچه ها  که گاه شده  بارها و بارها حفاری و باز حفاری شده مردم را خسته کرده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان