آخرین اخبار

3. اسفند 1395 - 7:00   |   کد مطلب: 26901
عدم توجه مسئولان متولی امر به خواسته مردمی در راستای حل مشکلات آنان درباره ترمیم چاله های خیابان ولایت؛ سبب گلایه مندی کسبه و ساکنان این محل شده است، به گونه ای که می گویند: مسئولان برای حرف ما تره ای ام خورد نمی کنند!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ 26 بهمن ماه سال جاری بود که گزارشی مبنی بر "حقوق شهروندی گمشده در گل و لای چاله و چوله های شهر/ حفاری ها و درست ترمیم نشدن خیابان ها مردم را کلافه کرد+تصاویر" در این سایت خبری منتشر شد که در آن خبر آمده بود: وجود چاله‌ها و ترمیم نشدن یا درست ترمیم نشدن خیابان ها و کوچه ها که گاه شده بارها و بارها حفاری و باز حفاری شده مردم را خسته کرده است و این بار اهالی منطقه خیابان ولایت در تویسرکان از عدم ترمیم مناسب بعد از حفاری و اصلاح شبکه فاضلاب گلایه مند هستند.

بحث بر سر آن نیست که بعد از حفاری ها، اصلاح و ترمیم معابر بر عهده چه ارگانی است، مسئله اساسی جلب رضایت مردم و رعایت حقوق شهروندی است که گویا این روزها به گفته تعدادی از مردمی که در خیابان ولایت ساکن یا کسبه هستند، از سوی مسئولان متولی امر برای حرف های آنان تره ای هم خورد نمی شود.

یکی از کسبه در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: بعد از دو ماه همچنان خیابان ولایت به شکلی است که حتی ساکنان وکسبه هم دیگر رغبتی به رفت و آمد از این خیابان را ندارند چه رسد به مردمی که برای خرید یا گذر به این خیابان می آمدند.

وی اظهار کرد: همچنان ارگان های متولی با وجود پیگیری های پیاپی در حیطه مسئولیت خود گویا کوتاهی کردن را در پیش گرفته اند و با وجود نارضایتی های بسیار تره ای ام برای حرف ما خورد نمی کنند!

شهروند دیگری در گفت و گو با خبرنگار رودآور، عنوان کرد: ما می دانیم فصل سرما است و امکان آسفالت کردن نیست، اما چرا دستگاه ها و مسئولان مربوطه برای پر کردن چاله ها از ابتکارعمل هایی بهره مند نمی شوند، به طور مثال آنان می توانند برای رعایت حقوق شهروندی ما هم که شده حداقل با مقداری شن و ماسه چاله ها را پر کنند.

وی تصریح کرد: شاید راهکارهای دیگری هم باشد که من نمی دانم، ولی چرا آنانی که باید دست روی دست می گذارند و ابتکاری به خرج نمی دهند تا ما هر روز شاهد به به چاله فررفتن خودروها در گل و لای نباشیم!

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان