آخرین اخبار

31. ارديبهشت 1396 - 16:22   |   کد مطلب: 28551
پس از حضور مردم در پای صندو‌ق‌های رأی در پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا هفت نفر عضو اصلی شورای شهر تویسرکان و پنج نفر عضو اصلی دو شهر سرکان و فرسفج مشخص شدند و این روزها مردم در تب و تاب هستند که آیا منتخبین به وعده هایشان عمل می کنند یا نه؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با پایان یافتن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و مشخص شدن اعضای آن، حال این روزها مردم با خود می اندیشند آیا منتخبین آنان به وعده ها خود عمل می کنند یا نه.

اعضای اصلی شورای شهر تویسرکان همراه با میزان آراء اخذ شده به قرار ذیل است؛

باقری  ۵۳۸۵

پیری ۵۱۳۵

میرزاجانی ۳۹۵۲

عبدی ۳۶۰۴

شاهرخی ۳۴۳۸

شاه محمدی۳۰۸۴

حمیدیان ۲۹۲۳

و اعضای علی البدل شورای شهر تویسرکان هم؛

مرادیه  ۲۷۴۷

جواد اسماعیل بگی 2727

اعظم درویشی 2610

سید محسن مجتبایی 2572

علیرضا سلطانی 2379

اعضای اصلی شورای شهر سرکان

 محمد منیعی 1037

زهرا فضلی 1017

ابوالقاسم خان لری 780

محسن شکوهی 750

حشمت الله فضلعلی سرکانی 726

علی البدل شورای شهر سرکان

شیرین اسمی 625

حمید اسکندری 595

جعفرمهدیان 595

اعضای اصلی شورای شهر فرسفج

اعظم جوکی 438

حامد سوری 384

حسین قلخانی 360

محمد سوری 323

علی رضا بیانی 310

علی البدل شورای شهر فرسفج

اکبر قلقلی 217

ابوذر مالمیر 85

محمد جوکی 66

همانظور که شهروندان تویسرکانی می دانند از میان اعضای شورای شهر گذشته فتانه شاه‌محمدی، مریم مرادیه، افشین کولیوند و سیدامرالله میرزاجانی برای این دوره نام نویسی کرده بودند که تنها دو نفر آنان توانست به عنوان اعضای اصلی و یک نفر هم به عنوان عضو علی البدل منتخب مردم شد.

مردم از شوراها انتظار بسیار دارند چرا که خوب می دانند تک تک اعضای شورا با رأی مردم منتخب شده اند و حالا زنگ عمل آنان فرا رسیده است و این اعضای جدید تا آغاز به کار رسمی شوراها فرصت دارند مروری بر وعده و وعیده های خود داشته باشند و برای اجرایی شدن آن قول ها، برنامه ریزی کنند تا بار دیگر بعد از چهار سال مردم را گلایه مند مقابل خواسته های خود نبینند.

مردم شهر فرسفج به خوبی یادشان هست که نزاع و درگیری و در آخر استعفا و منحل شدن شورا، شهرشان را بدون شورا گذاشت و شهرداری که از سوی استانداری انتخاب شد و مشکلات سال 92 درباره عدم همدلی بین اعضای شورای شهر.

مردم، شورای شهر سیاست زده نمی خواهند و انتظار دارند همان گونه که در زمان تبلیغات کرامتشان حفظ می شد، این روزها هم همین گونه باشد و اعضای جدید دادرسی برایشان باشند.  

بارها و بارها مطالبات مردمی در حوزه شهری در سایت خبری رودآور منتشر شده است و انتظار می رود که اعضای جدید مطالبات را باردیگر همراه با وعده هایی که قبل از انتخابات داده بودند بررسی کنند تا مردم شهر تویسرکان و همچنین دیگر شهرها احساس نکنند که هر روز فضای شهریشان به عقب می رود و شاهد تغییر و تحولی اساسی در زمینه مدیریت شهری باشند.

بیش از پنج سال است که مردم از عدم رسیدگی مناسب شهرداری به المان زده نشده شهدای گمنام واقع تپه نورالشهدا می گویند.

و همچنان یادشان هست درست در شب عید سال جاری، در بلوار شهید بهشتی و خیابان حافظ با وضعیت نامناسب آسفالت های تخریب شده روبرو بودند و گلایه های مسافران نوروزی.

از دیوارهای نویسی ها، وضعیت نامناسب پیاده روها و عدم وجود یک شهربازی و وجود چاله چوله های فراوان که بگذریم، سیمای شهر هنوز شایسته مردم نیست و دفع نامناسب زباله و به ویژه محل موقت آن به ویژه در مسیر جاده کرمانشاه همچنان جز مطالبات اصلی مردم شهر است، چرا که بوی تعفن زباله ها در اطراف این جاده که ورودی شهر از سمت کرمانشاه است هر بیننده ای را آزرده خاطر می کند.

هنوز دست فروشان و پیاده روها ساماندهی نشده اند و بوی نامطلوب وجود کشتارگاه در منطقه ای مسکونی، گلایه مندی مردم شهر را به دنبال خود دارد.

مردم از شورای شهر جدید شفاف سازی درباره عملکردشان را مطالبه می کنند و انتظار می رود این شورا پس از آغاز به کار رسمی در فرصت های مناسب اقدامات خود را برای مردم تشریح کنند.

امید است که دیگر آن یقه کشی های شورای یکی از شهرهای شهرستان تویسرکان تکرار نشود و اعضای شورایی که در ایام انتخابات همین مردم را ولی نعمتان خود معرفی و تا کمر برایشان تعظیم می کردند، این روزها هم مردم را فراموش نکنند.

زنگنه

انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان