آخرین اخبار

25. مرداد 1398 - 22:56   |   کد مطلب: 36226
با وجود آن که در کانال تلگرامی روزنامه همدان پیام آمده بود سفر وزیر صمت به استان همدان به دعوت استاندار بوده، رحمانی در نشست های متعدد خود عنوان کرد: که سفر من به خاطر درخواست مفتح نماینده مردم تویسرکان بوده است.

 به گزارش خبرنگار رودآور؛ در حالی کانال خبری همدان پیام مدعی شده بود که سفر رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با دعوت استاندار و پیگیری‌های فرماندار ویژه ملایر ملایر بوده است که خود وزیر صمت لااقل دو مرتبه در حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی در شهرستان تویسرکان و در جمع مردم تأکید کرد که سفرش به استان همدان با تنها دعوت مفتح به عنوان یک نماینده ملی بوده است.
در صورت نیاز فایل های صوتی هم بر روی خروجی رودآور قرار می گیرد.
این برای چندمین مرتبه است که در خروجی کانال خبری روزنامه همدان اخبار کذب منتشر می شود و صاحبان این روزنامه بدون عذرخواهی از محضر مردم از کنار آن با حذف خبر به راحتی می گذرند.
انتشار اخبار کذب با هر قصد و نیتی به دور از اخلاق حرفه ای است.
به گزارش رودآور؛ رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت تنها به دعوت مفتح نماینده مردم تویسرکان روز جمعه 25 مرداد ماه به استان همدان سفر کرد، او ساعاتش اندک در همدان و ملایر بود و یک نیم روز کامل را در جمع مردم تویسرکان و در جشنواره مبل و منبت روستای اشترمل گذراند.
رحمانی همچنین از شرکت های داروسازی، فیلتر سرکان و کارخانه کاغذ تویسرکان بازدید کرد.
زنگنه 
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان