آخرین اخبار

11. آذر 1398 - 10:05   |   کد مطلب: 36951
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: در رقابتی تنگاتنگ رزمی کاران تویسرکانی توانستند عنوان قهرمانی مسابقات کیک بوکسینگ غرب کشور را از آن خود کنند.

«علی حقیقی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: مسابقات کیک بوکسینگ غرب کشور گرامیداشت چهلمین سالگرد بسیج با حضور 55 رزمی کار در قالب چهار تیم در شهرستان اسدآباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات رزمی کاران در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت این رزمی کاران تویسرکانی بودند که توانستند با اقتدار بر سکوی قهرمانی بایستند و تیم هایی از نهاوند و اسدآباد به ترتیب دوم و سوم شدند.
 رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: عرفان میرزایی در رده سنی نوجوانان در جایگاه نخست ایستاد و در این رده همچنین عباس مومیوند، محمدمهدی عبدالمالکی، امیر مهدی عبدالمالکی، حمیدرضا مومیوند و امیر حسین ترکاشوند عنوان دومی را از آن خود کردند و هم حسین فقیر و آرین مومیوند هم توانستند مقام سوم را کسب کنند.
حقیقی عنوان کرد: در رده جوانان این علی بختیاری، حسن موسیوند، رضا ایوتین و محمدرضا حسن گاویار بودند که مقام نخست را کسب کردند و امیرحسین آئینه وند، حسین قمری، هادی فقیری وعلیرضا مومیوند نیز در جایگاه دوم ایستادند.
وی تصریح کرد: در این رده مهدی محمدزاده و مرتضی بیات عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: و اما سالار قلخانی، محمدجعفر گرگین، حسین عبدالوندی و محمد حسین محمودوند در در رده بزرگسالان جایگاه نخست را به خود کسب کردند وعلی پیری و امیر احسان اکبری عنوان دومی را به دست آوردند.
زنگنه
انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان