آخرین اخبار

12. آذر 1398 - 0:55   |   کد مطلب: 36953
400 دانش آموز تویسرکانی برای ارتقاء توانمندی های خود در امدادرسانی در روزهای سخت با حضور در دوره آموزشی طرح دادرس، آموزش های لازم را فرا می گیرند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ آموزش های دادرس یا همان دانش آموز آماده در روزهای سخت به طور همزمان در 15 مدرسه مقطع متوسطه اول ویژه دانش آموزان پایه هشتم این روزها در حال برگزاری است.

«حسین ترکاشوند» سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به منظور هرچه بهتر برگزار شدن آموزش‌های طرح دادرس از 15 مربی جمعیت هلال احمر شهرستان در هشت جلسه درسی بهره مند شدیم.

وی اظهار کرد: عناوین اصلی این دوره آموزشی احیا قلبی ـ ریوی، چادرزنی، پناهگیری و تخلیه اظطراری، اطفاحریق، حمل مصدوم، پانسمان وبانداژ و آتل بندی است.

 «مریم زبده» مسئول جوانان هلال احمر تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با قدردانی از آموزش و پرورش و همکاری مدیران مدارس، گفت: این هشتمین سال متوالی است که آموزش های دادرس در تعدادی از مدارس شهرستان با موفقیت در سطح عالی انجام می شود.

وی اظهار کرد: در این دوره آموزشی در حدود 400 دانش آموز آموزش‌های امدادی مربوطه را فرا می گیرند و در نهایت در "المپیاد امدادی درون مدرسه ای" حضور می یابند.

مسئول جوانان هلال احمر تویسرکان افزود:  در این دوره آموزشی از هر مدرسه 14 دانش آموز به عنوان تیم دادرس در مسابقات شهرستانی آماده که بهمن ماه سال‌جاری برگزار می شود شرکت و تیم برترشهرستانی یک تیم دختر و یک تیم پسر به مرحله استانی صعودمی کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان