آخرین اخبار

20. آذر 1398 - 0:05   |   کد مطلب: 37044
مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تویسرکان با اعلام اینکه امروز آخرین روز ثبت نام از طرح تفاهم نامه اعطای تسهیلات به خریداران مبل است، گفت: تمامی روستاهایی که تولید کنندگان مبل و منبت در آنجا فعالیت می کنند، می توانند از این طرح برای فروش تولیدات خود بهره مند شوند.

«اسحاق ترکاشوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: امروز چهارشنبه بیستم آذرماه، آخرین مهلت ثبت نام فروشندگان و تولیدکنندگان مبل و منبت است که علاقمندند در طرح تفاهم نامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه شرکت کنند.

وی اظهار کرد: تولیدکنندگان مبل و منبت می توانند به دهیاری های روستاهای اشترمل، جیجانکوه، سیدشهاب و در عین آباد به صنایع دستی شهرستان برای ثبت نام مراجعه کنند تا از مزیت های این طرح بهره مند شوند.

مدیر اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی تویسرکان افزود: تمامی روستاهایی که تولید کنندگان مبل و منبت در آنجا فعالیت می کنند، می توانند از این طرح برای فروش تولیدات خود بهره مند شوند.

ترکاشوند تصریح کرد: همچنین فعالان این عرصه در شهر که صاحب فروشگاه مبل و منبت هستند هم می توانند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان برای برخورداری از مزیت های طرح ثبت نام کنند.

سابق بر این «سیدرسول حسینی» فرماندار تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور با بیان اینکه نزدیک به پنج میلیارد تومان برای خریداران مبل و منبت در این شهرستان اختصاص یافته، گفته بود: این بدان معناست که هر خریدار بومی و غیربومی می تواند از تسهیلات 15 میلیون تومانی با سود چهار درصد بهره مند شود.

وی اظهار کرد: هر خریدار مبل و منبت از هر جای کشور می تواند در تویسرکان حضور یابد و با معرفی به صندوق کارآفرینی امید 15 میلیون تومان تسهیلات را دریافت کند و به فروشنده بدهد و بعد به مرور وام خود را پس دهد.

به گزارش رودآور؛ در حال حاضر مقدمات و مراحل اولیه این مهم، یعنی ثبت نام از طرح تفاهم نامه اعطای تسهیلات به خریداران مبل بین میراث فرهنگی و صنایع دستی و تولیدکنندگان مبل در درست اجرا است.

به زودی اسامی تولیدکنندگان مبل و منبت تویسرکانی که تفاهم نامه مذکور را بسته اند، برای همشهریان عزیز و مردم سراسر کشور در خروجی سایت خبری رودآور، قرار می گیرد، تا خریداران مبل و منبت راحت تر به مکان های عرضه مبل که در آنجا معرفی نامه برای دریافت تسهیلات با سود چهار درصد ارائه می شود، مراجعه کنند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان