آخرین اخبار

16. دى 1398 - 7:59   |   کد مطلب: 37286
فردا مردم شهید پررور تویسرکان به پاس قدردانی از زحمات مجاهدانه شهید سپهبد سلیمانی اجتماع می کنند، این درحالی است که در روزهای گذشته بیش از ده ها مراسم گرامیداشت سردار دلها در جای جای این شهرستان برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، پس به شهادت رسیدن امیر و سردار دل ها، سپهبد جاج قاسم سلیمانی در بامداد سیزدهم دی ماه سال جاری آن هم به دنبال حمله تروریستی کوردلانه امریکا به کاروان الحشدالشعبی در بغداد، ایران اسلامی و حتی کشورهای آزادیخواه جهان در غم و اندوه فرو رفت.

از آن روز تاکنون مراسم ها و عزاداری های متعددی در جای جای ایران اسلامی و به تبع در شهرستان تویسرکان در حال برگزاری است.

این مراسم ها در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج و روستاهایی از جمله اشترمل، جیجانکوه، شهرستانه، لایمان و جعفریه برگزار شده است.

حال قرار است فردا سه شنبه برابر با هفدهم دی ماه، مردم شهید پررور تویسرکان به پاس قدردانی از زحمات مجاهدانه شهید سپهبد سلیمانی ساعت 10 صبح در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان اجتماع کنند.

همه خوب می دانند که عزت و محبوبیت حاج قاسم ناشی از خلوص نیت، روحیه استکبارستیزی و مهمتر از همه ولایتمداری آن شهید بزرگوار است، مسئله ای که این روزها سبب شده تا با ریخته شدن خون مطهر این شهید بزرگوار مردم ایران اسلامی یکپارچه فریاد برآورند که ما هر کدام یک سلیمانی هستیم.

زنگنه

انتهای پیا/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان