آخرین اخبار

6. تير 1399 - 12:00   |   کد مطلب: 38483
روزگاری فرمانداربومی وقت تویسرکان از انتقال وحوش خانگرمز به ملایر بی خبر بود و امروز فرماندار غیربومی این شهرستان تا دقیقه ۹۰از مزایده انبارهای استراتژیک ذخیره گندم اظهار بی اطلاعی می کند، این بی خبری و بی اطلاعی ها در شهرستانی تنها با جمعیت 103 هزار نفری سبب شده، تا مردم از این گونه رویدادها و عملکردها گلایه مند شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مسئولان دستگاه های اجرایی طبق وظیفه کاری باید بر مسائل مختلف از طریق معاونان و زیر مجموعه های خود اشرافیت مناسبی نسبت به لایه های اجرایی و برنامه های کاری خود داشته باشند.

*دومینوی بی اطلاعی از اتفاقات از روحانی تا فرمانداران

 در قضیه گرانی بنزین در آبان ماه سال گذشته به دنبال آن که بسیاری از مسئولان در رسانه های مختلف اعلام کردند که از ماجرا خبر نداشتند، به یک باره اظهار نظر رییس جمهور شوک جدیدی به مردم وارد کرد، روحانی در آن قضیه گفت: من هم مثل شما روز جمعه متوجه شدم که بنزین گران شده است!

اظهار بی اطلاعی ها به همین جا ختم نمی شود و گویا به فرمانداران دولت دوازهم هم سرایت کرده است تا جایی که حبیب مومیوند فرماندار بومی وقت تویسرکان در سال 97 از چند مرحله انتقال وحوش منطقه حفاظت شده خانگرمز به لشگردر ملایر اعلام بی خبری کرد و در جمع خبرنگاران گفته بود که از آن نقل و انتقال کل و بزها اطلاعی نداشته است.

این وضعیت همچنان ادامه دارد تا آن که سیدرسول حسینی فرماندار غیر بومی فعلی نیز در خرداد ماه سال 99 در بازدید از پل ترمیانک که در فروردین ماه سال گذشته بر اثر بارش های سیل آسا تخریب شده بود، پس از 15 ماه، تأکید می شود پس از 15 ماه از میزان خسارت وارده مطلع می شود.

این مطلب دقیق در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری این شهرستان آمده است؛ «سید رسول حسینی فرماندار شهرستان تویسرکان پنج شنبه  ۲۹ خرداد ۹۹ از پل روستای ترمیانک از توابع بخش مرکزی شهرستان تویسرکان بازدید کرد و از نزدیک از مشکلات رخ داده برای آن در اثر بارندگی اخیر و وقوع سیل در منطقه مطلع شد.
فرماندار شهرستان در این بازدید گزارش دهیار و اعضای شورای اسلامی روستا را درخصوص وضعیت پل و میزان خسارات وارده به آن و سایر مناطق اطراف دریافت کرد.»

و حال می رسیم به مسئله اساسی انبارهای ذخیره گندم که به نوعی فلسفه تشکیل تعاونی روستایی در هر شهرستانی محسوب می شود.

*فرماندار تویسرکان تا دقیقه ۹۰از مزایده  انبارهای استراتژیک ذخیره گندم بی خبر بود!

به تازگی در خبرگزاری فارس و همچنین در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری تویسرکان آمده که حسینی فرماندارغیربومی تویسرکان از مزایده فروش انبارهای ذخیره گندم شهرستان بی خبر بوده است.

در آن خبر آمده که؛ « فرماندار تویسرکان با اظهار بی‌اطلاعی از فروش انبارهای ذخیره گندم در قالب مزایده اظهار کرد: متاسفانه بدون هیچ گونه اطلاع‌رسانی به بنده به عنوان فرماندار این شهرستان، استان این انبارها را برای فروش به مزایده گذاشته بود.

وی با بیان اینکه بنده پس از اطلاع از این امر مزایده را به سبب نیاز شهرستان لغو کردم»

باز اینجا جای شکرش باقی است که دقیقه 90 فرماندار از این اتفاق مطلع شده است.

*کار مردم نجیب تویسرکان بر زمین نماند

موضوع بعدی آن که یکی از علت های تشکیل تعاونی روستایی حذف واسطه ها و دلالان و کمک به اقتصاد کشاورزان و روستائیان است، با این وجود و با توجه به به مزایده گذاشته شدن انبارهای انبارهای ذخیره گندم که از نیازمندی های شهرستان به حساب می آید، روشن است این تعاونی آن گونه که باید به درستی عمل نکرده و اگر در کار خود با برنامه پیش می رفت نباید این روزها پای دلالان و واسطه ها به اقتصاد روستایی باز می شد و به آنان آسیب می زد.

به گزارش رودآور؛ به تازگی فرماندار تویسرکان نامزد شورای اجرایی هلال احمر ملایر شده بود و دراین شورا هم رأی آورد، مسائل حاشیه ای بی تردید بر اصل کار ضرر می رساند و چه بهتر آن که فرماندار تمام هم و غم خود را به تویسرکان معطوف کند تا کار مردم نجیب این شهرستان در تمامی زمینه ها بر زمین نماند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان