آخرین اخبار

10. مرداد 1399 - 19:32   |   کد مطلب: 38648
لبیک هیئت های مکتب الزهراء(س) و مکتب الزینب (س) و تویسرکان به رهبر انقلاب؛
عزاداری های محرم را با عمل به توصیه های رهبر و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می کنیم+تصاویر
هیئت های مکتب الزهراء(س) و مکتب الزینب (س) تویسرکان به رهبر انقلاب در لبیک به منویات رهبر انقلاب گفته که به کوری چشم دشمنان اسلام، عزاداری های محرم و صفر سال جاری را با توجه به تک تک توصیه های رهبر انقلاب و عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می کنیم و در هر شرایطی متعهد به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز رهبر انقلاب درخصوص برگزاری مراسم و عزاداری های ماه محرم در پخش زنده تلویزیونی به ملت ایران گفتند: «مدتهاست هرکسی یک چیزی درباره محرم می گوید، خب عزاداری را بالاخره به یک شکلی می کنند، من می خواهم تأکید کنم در عزاداری ها معیار آن چیزی است که کارشناسان بهداشت به ما میگویند. بنده خودم شخصا هرچه را که آنها لازم بدانند مراعات خواهم کرد. توصیه من به هیئات منبریها و مداح ها و دیگران این است که هرکاری میکنید ببینید ستاد ملی کرونا چه میگوید اگر ضابطه ای تایید کردند همه ما موظفیم آنرا رعایت کنیم.»

سابق بر این نیز ایشان تأکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی صادر شده از سوی ستاد ملی کرونا داشتند، حتی بر استفاده همگانی از ماسک به منظور جلوگیری از شیوع کرونا  سخنان جامعی بیان فرمودند.

به همین علت روز گذشته شاهد بودیم هیئت مکتب الزهراء(س) و هیئت مکتب الزینب (س)تویسرکان که در مناسبت های مختلف با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عمل و نه در حرف به برگزاری  مراسم های مختلف اقدام کرده بود، مراسم قرائت دعای عرفه را در فضایی کاملاً منطبق با پروتکل های بهداشتی برگزار کردند.

اعضای این هیئت ها بر لزومی بودن استفاده از ماسک توسط خود و مدعوین تأکید داشتند.گرفتن تست کرونا درب حسینیه با وسایل مجهز از جمله تب سنج وپالس اکسیمتری، توزیع نایلون یکبارمصرف برای کفش، توزیع آب معدنی و پذیرایی بسته بندی شده، رعایت فاصله گذاری هوشمند و آماده سازی دو درب مجزا برای جلوگیری از تجمع در هنگام ورود و خروج از اقدامات این هیئت بود تا مردم نوای دعای عرفه را بدون دغدغه و نگرانی از ویروس منحوس کرونا قرائت کنند.

حال امروز اعضای این هیئت در تماسی با خبرنگار رودآور بر این مسئله اذعان کردند که در لبیک به منویات رهبر انقلاب و به کوری چشم دشمنان اسلام، عزاداری های محرم و صفر سال جاری را با توجه به تک تک توصیه های رهبر انقلاب و عمل به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برگزار می کنیم.

 هیئت مکتب الزینب (س) عنوان کرده است که در هر شرایطی ما متعهد به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش رودآور، به طور قطع منافقین و دشمنان اسلام که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اسلامیت نظام مشکل داشتند، حرفشان بر سر سلامت ملت ما نیست، آنان خوب می دانند، مردم این خاک امام حسین(ع)را کشتی نجات خود می دانند و پرورش یافته مکتب حسینی هستند، دشمنان انقلاب می خواهند به بهانه کرونا به خیال خام خود مردم ما را از اصل اسلام دور سازنند، در حالی که مردم فهیم ایبران اسلامی بر این مسئله معتقد هستند که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و بر اساس منویات مدبرانه رهبر انقلاب می توانند با اجرای صنعت ایمن سازی در برابر این بیماری منحوس عزاداری های محرم را با شکوه تمام برگزار کنند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان