آخرین اخبار

12. مرداد 1399 - 20:28   |   کد مطلب: 38658
مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: #فقط_به_عشق_علی، کلید واژه این روزهای فعالان انقلابی فضای مجازی است تا جلوه ها و صحنه های کم نظیر و منحصر به فرد مردم دارالمؤمنین استان درخصوص تبیین رسالت عظیم غدیر و کمک های مؤمنانه را به نمایش بگذارند و در گفتمان سازی تبیین واقعه غدیر سهیم شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور، عشق به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) موضوعی است که در قلب های ایرانیان نفوذ کرده و همین عشق همیشه مسیر سعادت ابدی را برای همگان روشن می کند. چند سالی است که عاشقان این خاندان مطهر از وسایل ارتباطی مدرن به ویژه شبکه های اجتماعی در بستر فضای مجازی  به دنبال نشان دادن و نمایان ساختن عشق علوی و حسینی خود به جامعه جهانی در سراسر گیتی هستند.

سال گذشته شاهد بودیم که کاربران فضای مجازی هشتگ #حب_الحسین_یجمعنا را در جهان ترند و این گونه، صاحب کشتی نجات بشریت را با تولید محتواهای پر مغز بیش از پیش معرفی کردند.

و اما این روزها کاربران فضای مجازی در سراسر ایران اسلامی و به ویژه در استان همدان باز هم به دنبال حماسه آفرینی برای نشان دادن عمق برنامه های علوی گونه ملت حزب الله به سراسر جهان هستند.

بدین ترتیب دقایقی پیش شاهد بودیم که «حسین ربیعی» مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان  در گفت و گوی تلفنی خود با صدا و سیمای مرکز همدان با تبریک دهه پر برکت امامت و ولایت عنوان کرد: این روزها کاربران فضای مجازی با تولید محتواهای بی نظیر خود، کلید واژه هستی بخش #فقط_به_عشق_علی را به زیبایی تمام معنا بخشیده اند.

وی اظهار کرد: این کاربران جلوه هایی از کمک های مؤمنانه دارالمؤمنین همدان را به شیوه های مختلف نوشتاری و تصویری با هشتگ مورد نظر در فضای مجازی دست به دست می کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: کاربران انقلابی در فضای مجازی این هشتگ را به منظور تبیین رسالت عظیم غدیر با تولید محتواهایی مبتکارانه و خلاقانه، که برگرفته از فرهنگ شیعی است با قدرت تمام در پیش گرفته اند.

وی تصریح کرد: این فعالان زیبایی های برنامه های نوع دوستی مردمان ایران زمین که الگو گرفته از رفتار و کردار مولای خود امیرالمؤمنین(ع) است را تبیین و تشریح می کنند.

ربیعی با توجه به حجم بالای تولیدات پر محتوا درخصوص کلیدواژه #فقط_به_عشق_علی، معتقد است که دور از انتظار نیست به همت فعالان انقلابی فضای مجازی، این هشتگ نیز همچون هشتگ فراملی  #حب_الحسین_یجمعنا که سال گذشته در آستانه اربعین ترند جهانی شد، در جهان بدرخشد.

وی از همه فعالان انقلابی در عرصه فضای مجازی و حوزه تولید محتوا دعوت کرد تا جلوه ها و صحنه های کم نظیر و منحصر به فرد مردم دارالمؤمنین استان همدان درخصوص تبیین رسالت عظیم غدیر و نیز کمک های مؤمنانه مردمی برای محرومیت زدایی را در بستر فضای مجازی و در قالب کلید واژه  #فقط_به_عشق_علی  به نمایش بگذارند و در این گفتمان سازی حضوری پررنگ و اثربخش داشته باشند.

زنگنه

انتهپای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان