آخرین اخبار

17. مرداد 1399 - 8:10   |   کد مطلب: 38686
مسئول بسیج طلاب تویسرکان با بیان اینکه موج سواری دشمن برای تخریب اعتقادات دینی زیر سایه تروریسم رسانه ای مشهود است، گفت: با این حال روحانیونی که در روزهای سخت کرونایی همکاری خود با کادر درمانی را به اثبات رسانیدند، امروز نیز از آمادگیشان برای برگزاری مراسم محرم مطابق با دستورات اعلامی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا خبر می دهند.

به گزارش رودآور؛ «منَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقُوا ما عاهَدُوا اللّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضى نَحْبَهُ وَ مِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ ما بَدَّلُوا تَبْدِیلاً./در میان مؤمنان مردانى هستند که بر سر عهدى که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند; بعضى پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضى دیگر در انتظارند; و هرگز تغییرى در پیمان خود ندادند.احزاب ۲۳»

بی تردید حضور روحانیت در عرصه های مختلف و ایجاد جلوه هایی زیبا  از ایثار و فداکاری در دوران قبل از انقلاب، در زمان مبارزات و همچنین در انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف حکایت از دغدغه ای عمیق برای رشد ، تعالی و کمک به مردم دارد.

مردمی بودن، اخلاص، فعالیت های مجاهدانه، مطیع ولایت بودن از جمله خصلت های این قشر بی ادعا در جامعه ایران اسلامی است.

*موج سواری دشمن برای تخریب اعتقادات دینی زیر سایه تروریسم رسانه ای

از این رو در این در روزهای کرونایی با «محمدصابر سوری» مسئول بسیج طلاب و روحانیون تویسرکان به گفت و گو نشستیم تا از فعالیت های روحانیون در تویسرکان در این زمینه با محوریت تفکر انقلابی امام جمعه تویسرکان مطلع شویم.

در این باره مسئول بسیج طلاب و روحانیون تویسرکان به خبرنگار رودآور؛ گفت: در حالی که رسانه‌های جبهه‌ کفر و نفاق، با موج‌سواری بر شرایط موجود از شیوع ویروس کرونا، از هیچ فرصتی برای تخریب اعتقادات و باورهای مذهبی نمی گذرند و در عمل شمشیر را برای دین خدا از رو بسته‌اند، صدها طلبه مخلصانه پای کار آمدند.

سوری اظهار کرد: آنان که در حالت عادی در کمال قناعت و قطع تعلقات مادی روزگار می گذراندند، زیر هجمه‌ سنگین تروریسم رسانه‌ای که علیه شهر مقدس قم و روحانیون شریف ایجاد شده بود، در کارزاری شهادت‌گونه، لباس جهاد بر تن کرده‌اند و سخت‌ترین وظایف را در بخش‌های قرنطینه بیماران کرونایی به عهده گرفته‌اند تا بار دیگر اوصاف واقعی مومنین در عصر ظهور را آشکار کنند.

 وی افزود: در همین راستا با گسترش ویروس کرونا و نیاز کادر درمانی به توجیه مردم و دستور ولی فقیه بر کمک همه جانبه به کادر در مانی، حضور طلاب و روحانیون شهرستان تویسرکان در عرصه کمک رسانی به مرکز بهداشت و درمان آغاز شد.

*اعلام آمادگی روحانیون تویسرکانی برای برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی

مسئول بسیج طلاب و روحانیون تویسرکان افزوئ: و اما روحانیت در بُعد  تبلیغ به علت منتشر شدن ویروس منحوس کرونا  محدود شد، اما این قشر، جهاد تبلیغی را در فضای مجازی ادامه داده اند و در نگه داشتن پرچم اسلام از مجاهدانه ایستاده اند.

سوری با بیان اینکه برای مناسبت ها از جمله اعیاد و یا عزاداری های محرم و صفر برنامه های جامعی متناسب با روزهای کرونای در نظر گرفته ایم، تصریح کرد: در ماه های آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همیاری مردم فهیم و عزیز شهرستان، این دوستداران خاندان نبوت، مجالس روضه و عزاداری ها را انجام می دهیم.

وی عنوان کرد: روحانیون آمادگی تبلیغ دین مبین اسلام و معارف شیعی را با تمام توان و قدرت ادامه می دهند و به یاری خدا در عرصه های مختلف توفیق خدمت گذاری به مردم عزیز این شهرستان را به خود اختصاص و سرلوحه امورشان قرار داده اند.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان