آخرین اخبار

26. مرداد 1399 - 16:13   |   کد مطلب: 38728
نماینده مردم تویسرکان در مجلس با بیان اینکه این شهرستان از آب و هوای خوش و دل انگیز و همچنین 221 اثر تاریخی ـ گردشگری و طبیعت بکری برخوردار است، گفت: فرض آنکه لیست منتشر شده تبعیدگاه های ایران به روز رسانی شده و صحیح باشد، با این وجود مطالبه مردمان خون گرم این دیار را مستقیم با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه مطرح کرده و پیگیر می شوم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی لیستی از شهرهای کشور مبنی بر آن که جزء تبعیدگاه های ایران هستند منتشر شده که تعجب همگان و البته گلایه مندی شهروندان این شهرها را به دنبال داشته است.
جدای از آن که عمده این شهرها همچون یاسوج و تویسرکان و یا کلیائی جزء خوش و آب وهواترین شهرهای کشور محسوب می شوند، باید دید لیست انتشار یافته واقعیت دارد یا خیر؟ چرا که اگر مجرمی را هم بخواهند تبعید کنند و قصد اجرای حکم به منظور تأدیب مجرم داشته باشند به مناطقی که از نظر طبیعت و جغرافیایی منحصر به فرد است، قاعدتاً تبعید نمی کنند، آن هم به اینجا در تویسرکان با آن طروات، تازگی، سرسبزی و سرزندگی طبیعت زیبایش که دلوازی می کند.
در این باره «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: شاید سابق بر این و قبل از انقلاب تویسرکان جزء تبعیدگاه ها بود، اما امروز باید بررسی کرد که این لیست منتشر شده فعلی به عنوان نقاط اقامت اجباري محكومان صحیح است و واقعیت دارد یا خیر؟ و چرا از سالیان دور تاکنون به روزسانی نشده؟
وی اظهار کرد: تویسرکان از آب و هوای خوش و دل انگیز و همچنین 221 اثر تاریخی ـ گردشگری، طبیعت بکر و جاذبه های توریستی بسیاری برخوردار است.
نماینده مردم تویسرکان افزود: این شهرستان به عنوان یک تفریحگاه و تفرجگاه محسوب می شود و از آنجا که آن لیست سال های دور به روز رسانی نشده، بر فرض آن که لیست انتشار یافته فعلی واقعیت هم داشته باشد، پیگیر مطالبه و خواسته مردمان خون گرم این دیار می شوم و موضوع را مستقیم با آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه مطرح می کنم.
زنگنه
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان