آخرین اخبار

7. شهريور 1399 - 23:35   |   کد مطلب: 38777
این روزها همزمان با ایام حزن و ماتم سالار شهیدان شاهد هستیم هیئت های مختلف با اقدامات مبتکرانه رعایت شیوه نامه های بهداشتی را در دستور کار خود قرار داده اند تا عزاداری ها را به بهترین شکل انجام دهند، تا جایی که هیئتی های روستای سیدشهاب برای جانمایی و رعایت فاصله دو متری به جای صندلی یا چسب، از عکس شهدا بهره بهره برده اند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها و شب ها هیئت های مذهبی در تویسرکان در ماتم حسینی(ع) به سوگ نشسته و با رعایت دستورالعمل های کرونایی به اقامه عزای سالار شهیدان پرداخته اند.

عزاداری ها در روستا همچون شهرها توأم با دقت در اجرای پروتکل های بهداشتی است تا جایی که عزاداران در روستای سیدشهاب مبتکرانه فاصله اجتماعی را رعایت می کنند.

آنان برای جانمایی و رعایت فاصله دو متری به جای صندلی یا چسب، از عکس شهدا استفاده کردند و هر عزادار کنار عکس یک شهید نشسته است.مسئولان هیئت این روستا معتقدند این گونه عزاداران با سیره شهدا آشنا می شوند، همان شهیدایی که مشق عشق خود را در مکتب سیدالشهداء(ع) نوشتند و آسمانی شدند.

همچنین اقدام هیئت باب الحوائج(ع) در مکان بیت العباس تویسرکان قابل تقدیر است، آنان راه ورود به محفل حسینی را با تمثال شهدا روشنایی بخشیده اند و عزاداران از ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای برگزاری مجالس روضه اباعبدالله الحسین(ع) به منظور مقابله با کرونا بهره می شوند.

 و این گونه می شود که نیروهای انقلابی با لبیک به رهبری مبنی بر اقامه عزای حسینی توأم با عمل به شیوه نامه های بهداشتی ولایتمداری خود را بار دیگر به اثبات رساندند.

زنگنه

انتهای پیام/ز

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان