آخرین اخبار

19. مهر 1399 - 10:57   |   کد مطلب: 38918
طرح نذر سلامت ۲ با هدف انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل‌های بهداشتی به منظور نهادینه شدن این مهم و ایجاد حساسیت بین مردم نسبت به جدی گرفتن خطر کرونا توسط جمعیت هلال احمر تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز شنبه همزمان با دهه پایانی ماه صفر جمعیت هلال احمر تویسرکان در اقدامی تحسین برانگیز دست به اجرای مانور نذر سلامت۲ زد. در اجرای این مانور اعضای این جمعیت از جمله کانون های طلاب، دانشجویی، دانش آموزی و روستایی و داوطلبان امدادگر به همراه کارکنان جمعیت با شعار کرونا را جدی بگیریم مسیرهایی را در شهر تویسرکان طی کردند.

اجرای مانور نذر سلامت از محل جمعیت هلال احمر تویسرکان آغاز شد و در ادامه جوانان هلال احمر مسیرهای خیابان های شهدا، امین، فاطمیه، حافظ غربی، کوچه جهاد کشاورزی و خیابان باهنر را با اجرای برنامه های متعدد بهداشتی پیمودند. تب سنجی، توزیع برشور و تراکت و نیز توزیع بیش از دو هزار ماسک رایگان بین کسبه و عامه مردم از اقدامات انجام شده توسط اعضای جمعیت هلال احمر تویسرکان بود.

در میدان امام نیز چادر این جمعیت برپا شده تا با توزیع ماسک و برشور در ایجاد حساسیت بین مردم به منظور جدی کردن رعایت شیوه نامه های بهداشتی نقشی داشته باشند. همچنین برچسب فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در محل بانک های خیابان انقلاب با حضور رئیس، کارکنان و اعضاء جوانان نصب شد.

به گزارش رودآور، طرح نذر سلامت ۲ با هدف انسجام بخشی و اجرایی سازی پروتکل‌های بهداشتی به منظور نهادینه این مهم مورد استقبال تویسرکانی ها قرار گرفت.

زنگنه

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان