آخرین اخبار

28. مهر 1399 - 1:37   |   کد مطلب: 38954
ضرورت تعریف نظارتی بر عملکرد شورای شهر در قبال انجام تعهدات خود؛
ادعای یک فرماندار؛ گلایه مندی ارباب رجوع از مدیر را در بوق و کرنا می کنم/صدایی شنیده نشد!
فرماندار تویسرکان گفته که "گلایه مندی ارباب رجوع از مدیر را در بوق و کرنا می کنم"، این در حالی است که تاکنون مردم صدایی نشنیده اند، همچنین او تأیید کرده که ساخت و ساز غیراصولی در شهرستان کولاک می کند، اما در عمل خود به عنوان بالاترین مقام دستگاه اجرایی دولت آن گونه که باید اقدامی برای جلوگیری از این روند انجام نداده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در کانال تگلرامی منتسب به فرمانداری تویسرکان به نقل از سیدرسول حسینی فرماندار تویسرکان آمده که او در شورای اداری گفته که؛ "اگر ارباب رجوعی از اداره ای گلایه مبتنی بر حقی داشته باشد و به فرمانداری بیاید با ارباب رجوع به اداره شما می آیم و بوق و کرنا هم می کنم و اصحاب رسانه هم می‌آورم."

ادعای فرماندار تویسرکان در حالی است که لااقل اهالی روستای شهرستانه سال ها و بارها مشکلات کم آبی موجود در روستای خود را  با رئیس آب و فاضلاب شهرستان مطرح کرده اند اما راه به جایی نبرده اند.

قابل تامل تر آنکه در ماه های گذشته تعدادی از اهالی روستای شهرستانه فرماندار را در جریان مشکلات خود و عدم پاسخگویی مدیر مربوطه قرار دادند و البته شنیده شده خود فرمانداری هم در این باره اقدامی تاکنون انجام نداده است.

بنابراین در حال حاضر نه مشکلات ارباب رجوع ها در بوق و کرنا شد و نه اصحاب رسانه ای را آوردند!

* تایید کولاک ساخت و ساز غیراصولی در تویسرکان توسط فرماندار/نظارتی بر عملکرد شهردار و شورای شهر در قبال انجام تعهدات خود هست یا نیست؟!

فرماندار تویسرکان همچنین در آن جلسه عنوان کرده که؛ " امروز ساخت و ساز غیراصولی در شهر تویسرکان کولاک کرده است."

مردم به خوبی از این مسئله آگاه هستند، اما آیا فرماندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان، تاکنون نظارتی بر تعهدات کاری شهرداری و شورای شهر در زمینه ساخت و سازها داشته است یا نه؟

تغییر کاربری زمین های باغی شهری مشکلی است که تاکنون آنچنان که باید دیده نشده. وجه تمایز شهر طلای سبز با شهرهای همسایه در همین داشتن کمربند سبز است، که در سال های اخیر توسط تعدادی افرادی سودجو با تغییر کاربری باغی دستخوش تغییرات بسیار شده است.

و فرماندارتویسرکان به عنوان بالاترین مقام اجرایی دولت در شهرستان می طلب به صورت جدی تری مسئله را پیگیر شود و از مدیران خود بخواهد با متخلفان این حوزه برخورد قاطعی داشته باشند، چرا که تغییر کاربری ها هم برای آب و هوای شهر مضر است، هم به تولید باغی ضرر می رساند و هم مشکلات اجتماعی و اقتصادی از جمله بالا بردن ناگهانی قیمت زمین های باغی را به دنبال دارد.

زنگنه

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان