آخرین اخبار

5. آبان 1399 - 8:56   |   کد مطلب: 38980
در حالی که طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا تویسرکان و ۳۳ شهرستان دیگر در وضعیت فوق پر خطر کرونا قرار دارند و باید از امروز محدودیت های شدید کرونایی اعمال شود، شاهد تجمع مردمی برای خرید برنج هندی در این شهرستان هستیم. چشم استاندار روشن!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ با وجود آنکه هشدارهای مکرر وضعیت فوق پرخطر کرونایی در  تویسرکان از سوی ستاد مبارزه با کرونای کشور اعلام شده و متولیان امر بر اعمال شدید محدودیت های کرونایی در تهران و ۳۴ شهرستان در سطح کشور از جمله تویسرکان تاکید دارند و بارها و بارها استاندار همدان بر رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی اصرار ورزیده، اما مشخص نیست چرا فرماندار این شهرستان کوچک ۱۰۳ هزار نفری، اقدام در خور توجهی برای اجرای مو به مو و بند به بند مصوبات بهداشتی انجام نمی دهد.
این در حالی است که بنا بر این بود تا از امروز دوشنبه پنجم آبان ماه به مدت یک هفته طبق مصوبه ستاد ملی کرونا مقررات سخت گیرانه کرونایی به منظور حفظ جان مردم اعمال شود، اما در کمال ناباوری شاهد تجمع بالایی از مردم برای خرید برنج هندی در محله تیمورآباد هستیم.
تویسرکان تنها شهرستان استان همدان و شاید کشور باشد که بیش از پنج ماه به طور مستمر در وضعیت قرمز کرونایی و حال یک هفته ای می شود که در وضعیت فوق پرخطر کرونایی قرار دارد.
نادیده گرفتن و عدم اجرای حداقل های شیوه نامه های بهداشتی حتی از سوی برخی مسئولان سبب عادی انگاری و به نوعی بی تفاوتی مردم نسبت به خطرات این ویروس منحوس در سطح شهرستان شده تا جایی که آمار مبتلایان به کرونا روز به روز در این شهرستان بالا می رود.
امروز باید گفت چشم استاندار همدان به مدیران تویسرکانی اش روشن!
چرا باید کادر بهداشت و درمان این شهرستان تاوان ضعف مدیریتی در عملیاتی شدن مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را بدهند؟

زنگنه
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان