آخرین اخبار

21. آبان 1399 - 19:56   |   کد مطلب: 39026
نمانیده تویسرکان معتقد است توسعه راه ها، بزرگترین و مهمترین زیرساخت برای شهرستان محسوب می شود و توجه به این مسئله، پیشرفت در حوزه ایجاد کارخانه و صنعتی شدن شهرستان و در نهایت اشتغالزایی جوانان و کاهش مهاجرت را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عصر امروز خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه، ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به دعوت محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس به این شهرستان سفر کردند.

معاون وزیر راه در این سفر به همراه نماینده مردم در مجلس و فرماندار تویسرکان معاون مدیر کل راه و شهر سازی استان همدان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری از پروژه های قطعه سوم در حال ساخت جاده - تویسرکان - کنگاور و ايستگاه راه آهن باباكمال بازديد کرد.

ناگفته نماند که مفتح نماینده مردم تویسرکان توسعه راه ها را بزرگترین و مهمترین زیرساخت برای شهرستان می داند و از همان ابتدای دوره نخست نمایندگی خود در این حوزه به جد پیگیر بوده است، چرا که معتقد است توسعه راه ها، زمینه ساز ورود سرمایه گذاران، توسعه صنعتی و در نهایت اشتغالزایی جوانان و کاهش مهاجرت را به دنبال دارد.

سابق بر این نماینده مردم تویسرکان در مجلس در گفت و گوی خود با خبرنگار رودآور، با تأکید بر اینکه توسعه راه های تویسرکان از جمله مطالبات به حق آنان است، عنوان کرده بود: در مسیر راه آهن غرب کشور شاهد بودیم که خط آهن ملایر به همدان از روستای باباکمال در شهرستان تویسرکان عبور می کند در حالی که متأسفانه ایستگاهی در این فاصله تعیین نشده بود، یعنی خط آهن از تویسرکان عبور می کرد ولی مردم به دلیل اینکه هیچ ایستگاهی برای این شهرستان پیش بینی نشده بود، بهره ای از این طرح عایدشان نمی شد.

بنابراین مفتح وارد میدان شد تا با پیگیری های مستمر و جلسات مکرر با معاونان وزیر راه و حتی وزیر، کارشناسان این حوزه را قانع کند که برای مردم تویسرکان یک ایستگاه مسافربری احداث شود، چرا که احداث یک ایستگاه در مسیر راه آهن غرب کشور یکی از مهمترین خواسته‌های مردمی می دانست.

ایستگاه باباکمال این روزها با پیشرفت فیزیکی 70 درصد همراه شده است. برای ساخت این ایستگاه  بیش از 300 میلیارد ریال اعتبار و 6 و نیم هکتار زمین نیاز است و امید آن که ساخت این ایستگاه منافعی برای مردم این دیار از نظر اقتصادی، فرهنگی و توریستی داشته باشد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان