آخرین اخبار

22. آبان 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 39033
استاندار همدان با بیان اینکه با تمام توان حمایت از بخش خصوصی از جمله سرمایه گذار مهان کاغذ تویسرکان را در دستور کار قرار دادیم، از همیاری نماینده مردم این شهرستان قدردانی کرد و گفت: راه اندازی این پروژه برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می کند و با بهره برداری از آن شاهد کاهش واردات کاغذ کشور خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ صبح امروز سید سعید شاهرخی استاندار همدان به همراه هیئت همراه و مفتح نماینده مردم تویسرکان از از سد خرم رود، چهار خطه محور تویسرکان ـ کنگاورف بیمارستان در دست ساخت شهید سلیمانی، استادیوم ورزشی دکتر علی عابدی و کارخانه مهان کاغذ بازدید کرد.

او که عضو هیات امنا آستان مقدس حضرت حیقوق نبی(ع)تویسرکان نیز است در جلسه ای با دیگر اعضای این هیات امنا هم حضور یافت.

در ابتدای سفر استاندارهمدان با استقبال مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس و حسینی فرماندار وارد شهرستان تویسرکان روبرو شد.

استاندار همدان در بازدید از سد خرمرود عنوان کرد که این پروژه به عنوان یکی از طرح های وزارت نیرو از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است که با ورود بخش خصوصی به میدان عملیاتی اجرایی آن در دست اقدام است.

شاهرخی همچنین در جمع خبرنگاران و در بازدید کارخانه مهان کاغذ با بیان اینکه از بخش خصوصی به عنوان خط مقدم جنگ اقتصادی در دینای امروز یاد کرد و گفت: تمام توان خود را برای حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی به کار می بریم.

وی با قدردانی از همیاری و همکاری مناسب و به موقع نماینده تویسرکان در تسریع روند عملیاتی شدن پروژه های این شهرستان، عنوان کرد: راه اندازی کارخانه کاغذ تویسرکان برای ۱۵۰ نفر اشتغال ایجاد می کند و با به بهره برداری از آن شاهد کاهش واردات کاغذ کشور خواهیم بود.

بازدید از روند اجرایی استادیوم دکتر علی عابدی هم در دستور کار استاندار همدان بود، این استادیم ورزشی نخستین زمین چمن مصنوعی فیلترینگ در ابعاد بزرگ در آموزش و پرورش کل کشور است که به همت خیر نیک اندیش عابدی و با پیگیری های محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس مراحل ساخت آن به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان