آخرین اخبار

23. آذر 1399 - 18:55   |   کد مطلب: 39174
نامه فرماندار تویسرکان مبنی بر اعاده به کار مازیار عبدی، علی اشرف پیری و فتانه شاهمحمدی به صحن شورای این شهر، سندی بر تأیید اخبار رودآور شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ 19آذر ماه جاری خبری با عنوان ":بازگشت شهردار و 3 عضو اصلی شورای تویسرکان به مدیریت شهری" در این مجموعه خبری منتشر شد که تأییدی بود بر گزارش دیگر رودآور.

با وجود آن که  در آن خبر «مسعود حمیدیان» سخنگوی شورای شهر تویسرکان گفته بود که عصر همان روز بازگشت احسان پیری به عنوان شهردار این شهر و سه عضو اصلی شورا با حضور هیئتی از استانداری و مطابق با قانون محقق شده است، اما برخی هر چند اندک با سفسطه چینی و  انکار بدیهیات به دنبال آن بودند تا سرپوشی بر حرف های ضد و نقیض خود بگذارند و  این مسئله را به شکلی دیگر برای مردم شهر بازگویند آن هم به دور شفاف سازی و تنها برای ایجاد شبهه در اذهان مردم.

و اما امروز 23 آذر ماه نامه فرمانداری تویسرکان آب پاکی را بر روی دست مغلطه گران ریخت و تأیید مجددی بر اخبار رودآور شد.

در بخشی از این نامه خطاب به رئیس شورای شهر تویسرکان آمده که؛ "ـ این نامه ـ درخصوص اعاده به کار سه نفر از اعضای شورای اسلامی شهر تویسرکان، آقایان مازیار عبدی، علی اشرف پیری و خانم فتانه شاهمحمدی جهت اقدام قانونی ارسال می گردد."

بنابراین همان گونه که سابق بر این هم گفته شد با بازگشت سه عضو اصلی به شورای شهر، سه عضو علی البدل یعنی اعظم درویشی، محسن مجتبایی و علیرضا سلطانیاز شورا کنار گذاشته شدند.

بدین ترتیب اعضای فعلی شورای شهر تویسرکان به این قرار است؛ مازیار عبدی، علی اشرف پیری، فتانه شاهمحمدی، مسعود حمیدیان، جواد اسمعیل بیگی، محمد شاهرخی و مریم مرادیه.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان