آخرین اخبار

22. بهمن 1399 - 10:46   |   کد مطلب: 39459
امروز به پاس سالروز پیروزی انقلاب اسلامی جوش و خروش مردمی را می توان در خیابان های تویسرکان دید و این چرخش مواج پرچم سه رنگ کشورمان در دستان مردمان این دیار است که عاشقانه فریاد می زنند؛ "ایران من با مرگ بر امریکا گفتن های خود همچنان سربلند بماند."

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایرانی اسلامی است.با وجود شیوع کرونا تصمیم نهایی مردمی بر آن شد تا راهپیمایی با عظمت امسال به شکل موتوری و خودرويی برگزار شود و همین گونه نیز شد.
 و هنوز قلب مردمان شهر من تویسرکان، برای ایران می تپد و نشان دادند که انقلاب مردمی ما هنوز از جوش و خروش نیاستاده و بر اصول انقلابی خود همچون کوه ایستاده که همانا استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.
 این را می توان از پرچم های سه رنگ ایران اسلامی مزین به نام "الله" در دستان نسل هایی دید که حتی می توان گفت پدرانشان هم در سال 57 متولد نشده بودند.
کودکان این روزها از پدربزرگ ها و مادربزرگ هایشان انقلابیگری را آموخته اند و چه زیبا با مشتانی گره از درون خودروها فریاد بر آورده اند؛  عاشقانه عاشقت هستیم ای ایران، سربلند بمان تا همیشه.
بنرهایی از سردار دل ها سردار آزادگی ها، شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در بین راهپیمایی امسال خودنمایی می کند.
فریادهای مرگ بر امریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ برانگلیس، امسال هم دیدنی تر و شنیدنی تر شده فریادهایی که از اعماق اعتقادی دلی برخواسته است.انقلاب من تولدت مبارک.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان