آخرین اخبار

22. بهمن 1399 - 12:10   |   کد مطلب: 39460
امروز جهانیان نظاره گر حضور پرشور یک ملت در راهپیمایی خودرویی و موتوری 22 بهمن ماه شدند، یک راهپیمایی عظیم و مثال زدنی که در تاریخ مردمان این دیار ثبت شد، ایرانیان یکپارچه تأکید کردند که امریکا و اسرائیل تنها و تنها کیسه بوکس هستند و نابود شدنی.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ راهپیمایی 22 بهمن ماه سال جاری به دلیل شیوع کرونا به مانند هر ساله برگزار نشد، اما نوع و حضور مردم در این راهپیمایی مثال زدنی بود.
تا روزها پیش بوق چی ها و کلاغ های خبری غربی ها در دنیای استکبار زده خود چه در رسانه های بیشمار و چه در شبکه های اجتماعی در بستر فضای مجازی،  آن طرف آب از ضد انقلاب گرفته تا غلامان حلقه به گوش امریکا و اسرائیل بر سر و کله یکدیگر می زدند و می گفتند؛ ملت ایران امسال راهپیمایی برگزار نمی کند.
اما همین مردم که انقلاب را بر پایه تفکر مکتب حسینی و زیر سایه ولایت و حضور پرشور و شعور خودشان رقم زدند، باز هم با یک اندیشه انقلابی در تدارک برگزاری راهپیمایی باشکوه دیگری به مناسبت سالروز پیروزی انقلابشان به پا خاستند و آن را امروز به زیبایی تمام عملیاتی کردند.
و جهانیان نظاره گر حضور پرشور مردم آن هم در راهپیمایی خودرویی و موتوری مردمان ایران زمین شدند، یک راهپیمایی عظیم و مثال زدنی که در تاریخ ملت ماندگار می ماند.
یکی می گفت؛ به قول سردار دل ها باید از هر تهدیدی فرصتی ساخت و شاید کرونا فرصتی برای ما ایجاد کرد تا راهپیمایی سال جاری را این گونه برگزار کنیم و نشان دهیم که به هر طریقی شده ما ملت ایران پای در رکاب ولی از جمهوری اسلامی ایران دفاع می کنیم، تا چشمان جهانیان به پایبندی مستمر یک ملت به انقلابشان خیره بماند.
آن یکی هم با خانواده خود آمده بود تا به فرزندان خود درس انقلابیگری بیاموزد و چه زیبا این کودکان، انقلابیگری را با برافراشته ساختن پرچم کشورمان نمایان ساختند.
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان