آخرین اخبار

1. اسفند 1399 - 18:08   |   کد مطلب: 39503
در ارتفاعات پر برف تویسرکان و به همت هلال احمر؛
مصدوم ۵۱ ساله تویسرکانی با مشکل تومور مغزی از مرگ نجات یافت+تصاویر
رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان از نجات و انتقال مصدوم ۵۱ ساله با مشکل تومور مغزی از ارتفاعات این شهرستان توسط تیم کوهستان جمعیت هلال احمر خبر داد و گفت: همچنین در این روزهای برفی تیم های امداد و نجات شهرستان در گردنه پر برف "تیمی جان "به رانندگان گرفتار در برف خدمت رسانی کردند.

 «رضا عزیزی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: صبح امروز به دنبال اعلام گزارش حادثه در منطقه دو آبه از ارتفاعات شهرستان تویسرکان مبنی بر وقوع حادثه برای فرد ۵۱ ساله، بلافاصله تیم امداد و نجات در کوهستان جمعیت هلال احمر این شهرستان به همراه تعدادی از کوهنوردان و اعضا هیئت کوهنوردی به منطقه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: این تیم پس از رسیدن به محل حادثه برای انتقال مصدوم به مرکز درمانی اقدامات لازم را انجام دادند تا او را از مرگ نجات دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: در نهایت مأموریت آنان با تحویل مصدوم به عوامل اورژانس و انتقال وی به مرکز درمانی در ساعت ۱۵:۱۹ دقیقه به پایان رسید.

عزیزی ادامه داد: همچنین در این روزهای برفی توسط تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان به رانندگان و همشهریانی که در گردنه تیمی جان به دلیل بارش شدید برف زمین گیر شده بودند، خدمت رسانی کردند.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان