آخرین اخبار

13. اسفند 1399 - 0:19   |   کد مطلب: 39568
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان گفت: برای خدمات دهی بهتر و مناسبتر به مردم درخصوص بخش های مختلف درمانی و پزشکی، تقسیم بندی هایی انجام شده، به گونه ای که بخشی از خدمات در بیمارستان ولیعصر و بخشی دیگر در بیمارستان جدیدالتاسیس شهید سلیمانی ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان بالاخره پس از سال ها، با پیگیری نماینده مردم این شهرستان دهه فجر سال جاری افتتاح شد.بیمارستانی که بنا به دلیل ضعف برخی مدیران حتی در سال هایی عملیات ساخت آن متوقف شده بود. قرار اولیه بر آن بود با بهره برداری از این بیمارستان، بیمارستان سابق شهرستان یعنی ولیعصر تعطیل شود.

اما از آنجا که فعالیت دو بیمارستان به طور همزمان خواسته و مطالبه مردم تویسرکان بود، مفتح نماینده مردم پیگیری درخواست های مردمی را در دستور کار خود قرار داد و توانست پایتخت نشینان را مجاب کند که هر دو بیمارستان توام با هم به کار خود ادامه دهند.

از آنجا که قرار بر آن شده بود بخشی از ارائه خدمات به بیماران در یک بیمارستان و بخشی دیگر در بیمارستان جدید التاسیس باشد، همشهریان تویسرکانی با تماس ها و پیام های مکرر خود، خواستار تعیین نحوه ارائه خدمات و تقسیم بندی بخش های مختلف درمانی شدند.

در این باره «سیدابراهیم طواف زاده» مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان با به حق دانستن مطالبات مردمی به خبرنگار رودآور؛ گفت: در حال حاضر تمامی جراحی ها و ارائه خدمات مرتبط با بخش اورژانس جراحی و تروما و نیز سوانح، تصادف ها و سوختگی در بیمارستان سابق یعنی ولیعصر انجام می شود.

وی اظهار کرد: در بیمارستان سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی خدمات بخش داخلی مانند ارائه خدمات به بیماران فشار خون، قندخون، دیابت و موارد مرتبط با ویزیت متخصص داخلی ارائه می شود. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان با بیان اینکه بخش اورژانس بیمارستان جدیدالتاسیس هم به بیماران خدمات متعدد ارائه می دهد، افزود: در این بیمارستان پزشک عمومی برای موارد مرتبط با کرونا نیز مستقر است.

طواف زاده تاکید کرد: تا اطلاع ثانوی ارائه خدمات عنوان شده به همان ترتیبی است که گفته شد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان