آخرین اخبار

8. فروردين 1400 - 10:58   |   کد مطلب: 39680
اگر داوطلبان شورای شهر تویسرکان در گفته های خود صادق هستند و برای پست و مقام و یا برای مال و رانت اطلاعاتی وارد عرصه رقابت انتخاباتی نشده اند، آیا حاضر می شوند به خاطر مردم رسماً اعلام کنند که در صورت پیروزی هزینه حق الجلسه شورا را دریافت نکنند؟ آیا حاضرند برای شفاف سازی دارایی های خود را قبل از ورود به شورا اعلام کنند؟

به گزارش  رودآور به نقل از عصر همدان؛ ۲۹ اسفندماه سال گذشته حجت الاسلام مرتضی موحدی امام جمعه تویسرکان در جمع مردم این شهرستان گفته بود؛ یکی از وظایف هیئت نظارت شوراها جلوگیری از ورود افراد فرصت طلب و سوداگر به شوراها است و اگر داوطلبان درست احراز صلاحیت شوند، شاهد این همه مصیبت و اخبار ناگوار از شوراها نخواهیم بود."

این مشت تلویحاً می تواند نمونه بارز خرواری از گلایه مندی امام‌جمعه تویسرکان از عملکرد شورای این شهر باشد.
مردم متین و نجیب این شهر در چهار سال گذشته از هر کوی و برزن و از خبرگزاری های مختلف و حتی از امام جمعه شهرستان در جمع های عمومی، صدای بگو مگوها، حاشیه های مکرر و تنش های پی در پی شورای شهر چه با حضور اعضای اصلی و چه با حضور اعضای علی البدل را به عینه شنیده و دیدند.
و اما ۲۸ خردادماه سال جاری ششمین دوره انتخابات شورای شهر تویسرکان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
برخی از داوطلبان این انتخابات در این روزها پیامک های تبریک عید را برای برخی دیگر از مردم ارسال می کنند!
در خیابان ها به این مردم لبخند می زنند و تا کمر برایشان خم می شوند، اما خدا نکند که باز تاریخ تکرار شود و خرشان از پل بگذرد و به جای آن که وقت ارزشمند جلسات شورا را به رسیدگی به امور مردم بگذارند، به ایجاد تنش و شکایت و شکایت بازی از یکدیگر و یا گاهی از همشهریان روی بیاورند.
چهار سال مردم تویسرکان تنها شاهد تنش و چالش شورای این شهر بودند و امروز این مردم همگی یک مطالبه دارند؛ که اگر داوطلبان شورای شهر در گفته های خود صادق هستند و برای پست و مقام و ارتقاء جایگاه اجتماعیشان و یا برای مال و رانت اطلاعاتی وارد عرصه رقابت انتخابات شورا نشده اند، آیا حاضر می شوند به خاطر همین مردم رسماً اعلام کنند که در صورت پیروزی در انتخابات هزینه حق الجلسه شورا را دریافت نکنند؟ آیا این دواطلبان حاضر هستند برای شفاف سازی هم که شده دارایی های خود را قبل از ورود به شورا اعلام کنند؟
اگر داوطلبان شورای شهر تویسرکان‌چنین اقداماتی انجام دادند، شاید اعتماد از دست رفته مردم تا حدودی به عملکرد شورا بازگردد.
فراموش نکنیم امروز پیام تبریک و لبخند زدن به مردم برای کسب یک رای، فایده ای ندارد و شاید گدایی برای جذب رای از سوی برخی باشد، امید آن که این روی خوش نشان دادن به مردم بعد از پیروزی در انتخابات نیز رقم بخورد و وضع شورا به اینجا کشیده نشود که بزرگان و معتمدین تویسرکانی که دلسوز مردم هستند، این گونه حتی از داوطلب شدن برای انتخابات شورا پاپس بکشند و حاضر نشوند در این رقابت شرکت کنند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان