آخرین اخبار

11. فروردين 1400 - 20:46   |   کد مطلب: 39693
مطالبه مردمی؛ فرماندار تویسرکان شفاف پاسخ دهد؛
حجم خودروها با پلاک غیربومی را احصاء و اعلام کنید
فرماندار تویسرکان مدعی شده؛ "این شهرستان بیشتر از 9 شهرستان دیگر استان پذیرای میهمانان نوروزی نیست اما چون بافت جغرافیایی شهر به صورت طولی است، حجم تردد مردم نمود بیشتری پیدا کرده"، حال مطالبه مردم آن است که فرماندارحجم خودروها با پلاک غیربومی را احصاء و اعلام کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری تویسرکان به نقل از سیدرسول حسینی فرماندار این شهرستان آمده که؛ "تویسرکان بیشتر از 9 شهرستان دیگر استان پذیرای میهمانان و مسافران نوروزی نیست اما چون بافت جغرافیایی شهر به صورت طولی است، حجم تردد مردم نمود بیشتری پیدا کرده و به چشم می آید."

 چند نکته درخصوص اظهارات قابل تامل فرماندار تویسرکان وجود دارد که می طلب مطرح شود‌.
نخست آن که چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است، مردم نجیب تویسرکان خوب می دانند که بافت شهر طولی است، مطالبه آنان از فرماندار یک شهرستان این است که مسئولان شهر چه تدابیری اندیشیدند تا بار ترافیک به گونه ای مناسب در خیابان های دیگر پخش شود؟ و چرا مدیریت شهری تاکنون اقدامی برای عریض شدن خیابان های اصلی انجام نداده است و فرمانداری یک شهرستان چرا مسئله ای به این مهمی را از مدیریت شهری پیگیری نکرده است؟

 دوم آن که؛ به راحتی می توان حجم خودروها با پلاک غیربومی از جوکار به تویسرکان را احصاء و اعلام کرد.آیا این مطالبه زیادی است که همشهریان عزیز از فرماندارشان دارند؟ تعداد مسافران را به راحتی با این شیوه می توان احصاء و نتیجه را برای مردم اعلام کرد.

 نکته سوم، اصلی و مهم و البته قابل پذیرش آن که طبق اعلام رسمی روانبخش نورعلیئی رئیس اداره صمت تویسرکان، میزان حجم مصرفی مواد غذایی در سطح شهرستان با توجه به چند برابر شدن مهمانان نوروزی افزایش یافته است. 

 حال در این گیر و دار مردم مطالبه گر تویسرکان بی صبرانه منتظر پاسخ شفاف فرماندار تویسرکان هستند تا برای راستی آزمایی هم که شده، فرماندار شهرستان حجم خودروها با پلاک غیربومی از مسیر جوکار به تویسرکان را احصاء و اعلام کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان