آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1400 - 10:32   |   کد مطلب: 39788
رئیس جمهور درحالی از قوه قضائیه خواسته تا با حمله کنندگان به ستاد ملی مبارزه با کرونا برخورد کند، که خودش هفتم فروردین به نوعی در جایگاه یک منتقد ادعا کرد که "ازنظرمن، پیک کرونا تمام شده" و از سویی وزیر بهداشت هم عامل اصلی موج چهارم کرونا را سفرهای نوروزی می داند، نتیجه این معادله معلوم چه می شود؟ رئیس جمهور دستور برخورد قوه قضائیه با آن روحانی را داده که گفته پیک کرونا تمام شده!

به گزارش رودآور به نقل از عصر همدان، مردم عزیز خوب یادتان هست در آستانه تعطیلات عید نوروز وزیر بهداشت کشورمان به مردم "التماس" کرد که سفر نکنند. سعید نمکی سفر را "مهمترین عامل گسترش ویروس" کرونا می دانست. او از مردم خواسته بود، از سفر خودداری کنند تا "خوزستان‌های دیگری ایجاد نشود".

*به دنبال سفرهای نوروزی، آمار فوتی های کرونایی به روزانه بیش از 400 نفر رسید
اما با تصمیم گیری ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست روحانی این امر محقق نشد و شد آن چه که نباید و آمار فوتی های کرونایی در این هفته روزانه به بیش از 400 بیمار رسیده است.
بسیاری از کارشناسان مطرح کشوری در حوزه بیماری های عفونی و اپیدمی هایی همچون کرونا و در رأس آن وزیر بهداشت و سخنگوی وزرات بهداشت ایجاد موج چهارم کرونا را از اثرات خریدهای شب عید و ویژه تر مسافرت های نوروزی می دانند و بر آن بارها تأکید داشته و دارند.
*مردم حق دارند از برخی مصوبات ناصحیح ستاد مبارزه با کرونا گلایه مند شوند
ضعف شدید مدیریتی از سوی دولت در این خصوص به حدی است که نه تنها کارشناسان بلکه صدای مردم کوچه و بازار هم برای تصمیمات نادرست و اجازه این ستاد به انجام سفرهای نوروزی درآمده، چرا که اقشار مختلف مردم این روزها با بیماری کرونا و عواقب آن از همه جهت دسته و پنجه نرم می کنند و حق دارند از برخی مصوبات ناصحیح ستاد ملی مبارزه با کرونا گلایه مند باشند و انتقاد کنند.
* بگیر و ببندهای یک رییس جمهور؛ قوه قضائیه با حمله کنندگان به ستاد ملی مبارزه با کرونا برخورد کند!
با  این حال به تازگی شاهد بودیم که روحانی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا حرف های قابل تأملی زده و گفته که؛ " ستاد ملی مقابله با کرونا به منزله شورای عالی امنیت ملی است و هیچ کس حق ندارد به آن حمله کند، آن هم حمله دروغ، نابجا و ناروا، برخی افراد بدون مسئولیت، حرف دروغ، نادرست، بی پایه و غلط می زنند و نباید آن ها را تحمل کرد چون باعث می شود ذهن مردم خراب شود."
او حتی پا را فراتر گذاشت و عنوان کرده که؛ "قوه قضائیه باید (با حمله کنندگان) به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا برخورد کند."
*روحانی منتقدانش را به قوه قضائیه حواله می کند!
بسیاری از منتقدان کنونی دولت همان مردمی هستند که روزگاری به تدبیرها و امیدهای لفظی و نه عملی روحانی دلخوش کرده و به او رأی داده بودند، آیا روحانی آن روز برای کسب رأی، همین مردم را این گونه به قوه قضائیه حواله می کرد؟
اصلاً مردم را کنار بگذاریم البته نه ما بلکه با منطق و تفکرات رئیس جمهور! چرا که او منتقدان دلسوز را بی شناسنامه خطاب می کند و اما برسیم به هشدارهای مکرر وزیر بهداشت همین دولت درخصوص ایجاد موج چهارم کرونا به دنبال سفرهای نوروزی.
* وقتی که رئیس جمهور دستور برخورد قوه قضائیه با روحانی و وزیر دولتش را می دهد!
ایا نمکی هم دروغ می گوید و حرف بی پایه می زند و باید قوه قضائیه به امر روحانی با او برخورد کند؟ 
و نکته دیگر آن که این روزها ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست روحانی در شرایط کرونایی قرمز مایل به سیاه کشور بیشتر از همیشه بر رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید دارد، اما همین روحانی هفتم فروردین سال جاری به نوعی در جایگاه یک منتقد مدعی شد که "از نظر من، پیک کرونا تمام شده" نتیجه این معادله معلوم چه می شود؟ رئیس جمهور دستور برخورد قوه قضائیه با روحانی را داده است!
* نقشه کرونایی کشور به رنگ قرمز تیره تر درآمده و رویشان نمی شود آن را سیاه کنند
به گزارش رودآور؛ مردم به شدت از هر گونه برخوردهای گازانبری و بگیر و ببند حتی در کلام هم معترض هستند و سؤالشان از روحانی این است؛ اگر مصوبه های ستاد ملی مبارزه با کرونا فنی بوده و از صافی گذشته، چرا این روزها بسیاری از مسئولان حوزه بهداشت و درمان عمده استان های کشور خبر از تکمیل ظرفیت بیمارستان ها از بیماران کرونایی می دهند؟ 
آنان فریاد بر می آورند که ستاد ملی مبارزه با کرونا با چه تدبیری محدودیت های سفرهای نوروزی را برداشت تا این گونه موج چهارم کرونا رقم خورد، که حتی نقشه کرونایی کشور دیگر قرمز نیست، بلکه به رنگ قرمز تیره تر درآمده و رویشان نمی شود آن را سیاه کنند!

بسیاری از مردم زیر بار هزینه های درمان کمر خم کرده و خانواده های متعددی هم داغدار شدند، پیدا کردن پرتقال فروش و مصوب این مرگ و میرها کار دشواری نیست.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان