آخرین اخبار

14. ارديبهشت 1400 - 6:01   |   کد مطلب: 39847
مولا جان دستانمان به جایی نمی رسد و بیا در این شب های بی نظیر قدر، شب های نزول آیات الهی بر دل زمین رنج کشیده، برای ظهور آخرین دردانه هستی، منجی و موعود، همان پرپا کننده اسلام ناب محمدی(ص) و عدالت علوی دعا کن که زمین خسته است و تشنه عدالت علی(ع)...

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و در دومین شب از شب های قدر، روزه داران تویسرکانی همچون مردمان سراسر ایران اسلامی، در مساجد، حسینیه ها، گلزار شهدا و تپه تورالشهدا که پنج شهید گمنام در آنجا آرمیده به برگزاری آیین احیاء و اعمال شب قدر پرداختند و در سوگ مولایشان رخت عزا بر تن کرده و بر سر و سینه زدند.

و علی(ع) کیست که این گونه قلب زمان برایش به تپش افتاده و این شب ها آرام و قرار ندارد. آن حیدر کرار و عدالتگر دریای بیکران هستی که رد سجاده خونینش در طول تاریخ دل عاشقان را این گونه در عزیزترین شب ها نزد خداوند متعال به آسمان اعلی می برد و دستان پر تمنای روزه داران را بی واسطه به خالق هستی می رساند.

محبت مولا در دل بیقرار ولایتمداران چه کرده که حتی تاب تحمل شنیدن آن واقعه و لحظه ضرب خوردنش را ندارند. هنوز هم صدای هق هق گریه های مولا آن هم در روزهای بی فاطمه(س) از نخلستان های کوفه بر سر چاه آب به گوش می رسد و امان از دل حسنین(ع) و زینب(س).

مولا جان دستانمان به جایی نمی رسد و بیا در این شب های بی نظیر قدر، شب های نزول آیات الهی بر دل زمین رنج کشیده، برای ظهور آخرین دردانه هستی، منجی و موعود، همان پرپا کننده اسلام ناب محمدی(ص) و عدالت علوی دعا کن. اللهم عجل لولیک الفرج. و زمین خسته است و تشنه عدالت علی(ع)...

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان