آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1400 - 6:04   |   کد مطلب: 39857
دستان پرتمنا و گونه های خیس از سیل اشک های روزه داران تویسرکانی در سومین شب از شب های قدر؛
و چه سرنوشت هایی که رقم خورد در بهترین شب هستی/ یک کوله بار شرمندگی ما و خدایی به همین مهربانی+تصاویر
برق ها که خاموش می شود، رستاخیز به یاد می آید و من می مانم با دستانی خالی و کوله باری پر از شرمندگی، با هیچ چگونه سرنوشتی مطلوب طلب کنم؟ تنها می ماند؛ لطف و عنایت خدا، بخشندگی و ستار العیوبی خالق و می ماند آبروی چهارده معصوم علیهم السلام.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ می گویند دعای "یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ" را لحظه تحویل سال بای خواند، آیا نمی شود این دعای پر مغز و پر معنا را در شب قدر هم خواند؟ ای تغییر دهنده دل ها و دیده‏ ها ای مدبر شب و روز  ای گرداننده سال و حالت ها  بگردان حال ما را به نیکوترین حال در شب قدر که برترین شب هاست در بهترین‌ماه ها، تقدیرها نوشته می شود و سرنوشت ها معلوم.

آیا شب قدر نمی تواند سرآغاز یک زندگی و سال جدید معنوی برای آنکه استغفار کرده و پاک در درگاه خدا به توبه پرداخته و راز و نیاز می کند باشد؟ و اما تویسرکانی ها همچون دیگر روزه داران سراسر کشور در سومین شب از شب های پرشور و شعور قدر، با یاد مولا و بزرگ و امامشان حضرت علی بی ابی طالب (ع)، دلشان عاشقانه به عرش الهی پر کشید.

دستان پرتمنا و گونه های خیس از سیل اشک هایشان این را نشان می داد. شب‌زنده داری کردند، قرآت به سر گرفتند، زیارت عاشورا خواندند و عاقبت بخیری و عافیت طلبیدند.فراموش هم نکردند که دعای اولشان بشود؛ "اللهم عجل لولیک الفرج". خوب می دانند که درمانگر تمام دردهایشان ظهور مهدی موعود(عج) است.

قلب های این شب زنده داران با یاد خدا آرام می گیرد و با دعا برای ظهور منجیشان آرامتر. برق های مسجد که خاموش می شود جمعیت هرچه باشد، دیده نمی شوند.

در دل تاریکی شب من می مانم و خود خدا.من می مانم یک کوله بار از گناه، پشیمانی و شرمندگی.من می مانم و یک دنیا عجز و ناتوانی و ترس از روز رستاخیز.دستمانم که خالیست، با هیچ هم که نمی شود سرنوشتی معلوم و مقبول طلب کرد؟ می شود؟ نه هرگز نمی شود که با هیچ بخواهم سرنوشت یک سالم به بهترین شکل رقم بخورد، اینجاست که می ماند لطف و عنایت خدا، بخشندگی و ستار العیوبی خالق و می ماند آبروی محمد(ص)، علی(ع)، فاطمه (س)، حسن(ع)، حسین(ع)، علی بن الحسین(ع)، محمدبن علی(ع)، جعفربن محمد(ع)، موسی بن‌جعفر(ع)، علی بن موسی(ع)، محمدبن علی(ع)، علی بن محمد(ع)، حسن بن علی(ع) و حجت آن مهدی صاحب الزمان(ع)...

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان