آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1400 - 13:23   |   کد مطلب: 39859
رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس گفت: روز جهانی قدس، با آشکارسازی ماهیت یک رژیم جعلی، زمینه ساز تشکیل جبهه مقاومت و درنهایت ایجاد احساس ناامنی برای اسرائیل شد و حال شتاب شمارشگر نابودی این جنایتگران بیشتر شده، چرا که نیستی رژیم جعلی صهیونیست از برنامه های اصلی انقلاب اسلامیست.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه روز جهانی قدس هستیم.تدبیر امام خمینی(ره) از اعلام روزی مختص به قدس شریف، تدبیری هوشمندانه و حکیمانه بود و در اصل ایشان توجه ویژه ای به یکی از اصول اساسی پایه های انقلاب اسلامی که همان مبارزه با استکبار جهانی ودر رأس آن امریکا و اسرائیل جنایتکار داشتند.

*رژیم صهیونیستی قبل از پیروزی انقلاب جنایتکارانه بر مظلومان عالم می تاخت

صهیونیسم خائن نسبت به بشریت جنایت های بسیار داشته است و این گونه شد که آنان به اشغال سرزمین های فلسطین، قتل و عام بیشمار زنان وکودکان بی پناه و به کام مرگ بردن دلاورمردان آن مرز و بوم در خلاء بی توجهی جامعه و سازمان های متعدد جهانی و ندید گرفتن برخی دولت های خودفروخته و مرتجع عربی دست زدند.

از سویی بی تفاوتی محض سازمان های به ظاهر حقوق بشری در جهان، سبب شده بود تا هر روز بر شمار قربانیان فاجعه اشغال فلسطین افزوده و صهیونیسم کودک کش بدون فشارهای افکار عمومی به وحشیگری خود در فلسطین همچون حیوانی پست ادامه دهد.

*اعلام روز جهانی قدس تدبیر زیرکانه امام برای بیداری آزادیخواهان جهان

اما تدبیر زیرکانه بنیانگذار انقلاب اسلامی نقشه آنان را نقش بر آب کرد.بدین ترتیب با انتخاب روزی به عنوان روزجهانی قدس، ملت های آزاده جهان و افکارعمومی کم کم متوجه کشتارهای بیرحمانه صهیونیسم علیه ملت رنج دیده فلسطین شدند و پس از آن نسل کشی فلسطینیان توسط اسرائیل غاصب با مخالف افکار عمومی جهانی روبرو و دستان شوم و خونین آنان برای همگان نمایان شد.

*رهبر انقلاب نابودی اسرائیل را دیده است

و امروز بیداری آزای خواهان منطقه و حتی جهان و واکنش آنان برای متوقف ساختن جنایات صهیونیست در فلسطین اشغالی ادامه دارد. امام خمینی رضوان الله تعالی این روزها را می دیدند که روزی جهانی برای قدس شریف آن هم در بهترین ماه خدا تعیین کردند و بی تردید امام خامنه ای (مدظله العالی) نیز روزهای نابودی اسرائیل جنایکار را دیده اند که سال 94 فرمودند: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و بی تردید این وعده نیز محقق می شود و حیوان صفتان صهیونیسم آینده ای نخواهند داشت.

* فلسفه اعلام روز جهانی قدس؛ اجماع جهانی برای ایستادگی در برابر صهیونیسم

در این باره «حجت الاسلام فلاحی» رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس در گفت و گوبا خبرنگاررودآور، گفت: تعیین روز جهانی قدس اقدام مبارک امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای اجماع جهانی مسلمانان در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بود.

*روز جهانی قدس، آشکار کننده ماهیت یک رژیم جعلی
وی اظهار کرد: این اقدام مبارک سبب شد تا جنایات و ماهیت رژیم جعلی، غاصب، زیاده خواه و کودکش صهیونیست که هرروز با پشتوانه استعمار پیر انگلیس از ابتدا و بعدها با حمایت های استکبار جهانی و به ویژه امریکا انجام می داد، بر همگان روشن شود.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس افزود: دنیای استکبار به رژیم صهیونیستی باج سرانه می دهد، تا سرزمین های غصب شده توسط آن رژیم جعلی را توسعه یابد.

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: آنان در 6 روز با وادادگی کشورها عربی مرتجع منطقه و با پشتوانه استکبار تا چندین برابر روز نخست حمله، سرزمین های اشغالی را افزایش دادند.
*روزجهانی قدس زمینه ساز همبستگی مسلمانان و تشکیل جبهه مقاومت شد

وی عنوان کرد: اما پیروزی انقلاب اسلامی و اعلام روز جهانی قدس از سوی امام راحل(ره) زمینه ساز همبستگی مسلمانان در گرامیداشت فلسطین و در نهایت تشکیل گروه های مقاومت به پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام شد.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس ادامه داد: با شکل گیری گروه های مقاومت، توسعه طلبی رژیم غاصب صهیونیستی متوقف و هر روز محدود تر شد.

*شکل گیری گروه های مقاومت توسعه طلبی صهیونیست ها را متوقف کرد

حجت الاسلام فلاحی پذیرش شکست در جنگ 33 روزه در لبنان و 22 روزه در محاصره غزه و نیز پذیرش آتش بس در جنگ های هشت روزه و 48 ساعته را از حقیر شدن اسرائیل غاصب در برابر جبهه مقاومت دانست و اظهار کرد: امروز رژیم جعلی صهیونیستی با کشیدن دیوارهایی در اطراف خود، در حبس به سر می برد.

* ایجاد احساس ناامنی برای صهیونیست از ثمرات روز قدس است

 وی تأکید کرد: ایجاد احساس ناامنی برای رژیم غاصب صهیونیستی از ثمرات روز قدس، محور و جبهه مقاومت و تلاش فرماندهان این جبهه از فرماندهان شهید تا فرماندهان زنده است.
رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس با اشاره به حادثه نطنز گفت: در همان روزها به خبرنگاران گفتم که اگر ادعای رژیم جنایتکار صهیونیستی در خصوص دست داشتن در آن حادثه ثابت شود، دیمونای آن رژیم جعلی در امان نخواهد بود و همین گونه هم شد و شاهد بودیم که موشکی در نزدیکی دیمونا به زمین نشست.
*صهیونیست ها تنها از عملیات های فرصت طلبانه بهره می برند وگرنه جرأت تجاوز ندارند

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی حقیرتر از آن است که جرأت تجاوز داشته باشد، گفت: آنان از حقارت خود تنها دست به دامان فرصتی برای حمله می شوند و عملیات هایشان فرصت طلبانه است، چنانچه در جنگ داعش در سوریه شاهد بودیم آنان در آن زمان به فکر تجاوز افتادند.

*شمارشگر نابودی صهیونیسم سرعت بیشتری به خود گرفته

وی با اشاره به اینکه است امروز خوشبختانه این رژیم جعلی محدود شده و البته محدودتر هم می شود، تأکید کرد: شمارش معکوس نابودی رژیم صهیونیستی سرعت بالاتری به خود گرفته است.

رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت و آزادی قدس افزود: بنابراین نظام اسلامی ما افتخار می کند که حامی مظلومان جهان به ویژه فلسطینیان است، از این روست که رهبر انقلاب فرمودند ؛ هر کسی که در مقابل رژیم‌صهیونیستی بایستد ما از او حمایت می کنیم.

*نابودی رژیم جعلی صهیونیست از برنامه های اصلی ایران اسلامیست
حجت الاسلام فلاحی گفت: نابودی رژیم جعلی صهیونیستی از برنامه های اصلی انقلاب و نظام اسلامی است که به طور حتم به مدد الهی مقدمه ای برای صدور بیشتر انقلاب و تشکیل حکومت جهانی مهدی موعود(عج) خواهد بود.

*19 سال دیگر نابودی اسرائیل غاصب رقم می خورد/نحر تا بحر از آن فلسطینیان می شود

به گزارش خبرنگار رودآورِ امید آن که روزی برسد، بی پناهان فلسطینی به سرزمین‌های اجدادی خود بازگردند، آن روزچندان دور نیست، در حدود 19 سال دیگر و سرزمین های اشغالی از نحر تا بحر به دست صاحبان اصلی خود یعنی فلسطینیان می رسد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان