آخرین اخبار

26. ارديبهشت 1400 - 7:11   |   کد مطلب: 39900
محسن شایسته گفت: به تازگی و در قالب گروه های کوهنوردی از شهرستان های تویسرکان، ملایر، اهواز ، کرمانشاه، ایلام و چند شهرستان دیگر بیش از ۳۰۰ کوهنورد از کشورمان برای نصب تابلوی بلندترین قله الوند به کوبری صعود کردند.

محسن شایسته سرپرست اداره ورزش و جوانان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از نصب تابلوی بلندترین قله استان همدان خبر داد و گفت: این رویداد ورزشی به منظور ارتقاء جایگاه سیمرغ های کوه های ایران با حضور کوهنوردانی از سراسر کشور رخ داد.

وی اظهار کرد: از این رو به تازگی و در قالب گروه های کوهنوردی از شهرستان های تویسرکان، ملایر، اهواز ، کرمانشاه، ایلام و چند شهرستان دیگر بیش از ۳۰۰ کوهنورد از سراسر کشورمان برای نصب تابلوی بلندترین قله الوند به کوبری صعود کردند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: کِوبری به عنوان بلندترین قله استان همدان جزء ۳۱ قله پروژه سیمرغ کشور است و در واقع کوهنوردی می تواند به نشان ویژه سیمرغ دست یابد که صعود به این قله را هم در برنامه خود گنجانده باشد.

حسین نظر دبیر کل، مدرس و مسئول طرح سیمرغ فدراسیون کوهنوردی و صعود های ورزشی جمهوری اسلامی ایران هم در حاشیه صعود به قله کوبری از چشمه سارها، طراوت و زیبایی های مسیر یاد کرد.

وی عنوان کرد: کوهنوردان سراسر کشور می توانند هنگام صعود به بام استان همدان از زیبایی ها و سرسبزی های بی نظیر مسیر صعود استفاده سرشار ببرند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان