آخرین اخبار

3. خرداد 1400 - 11:20   |   کد مطلب: 39938
تویسرکانی ها با پیوستن به پویش حماسه خرداد و الگوگیری از آن حماسه بزرگ، قلبشان یک صدا می تپد و معتقدند مشکلات کنونی کشور که با سوءتدبیرهای برخی مسئولان چه در دولت روحانی و چه در مجلس های قبلی به ریاست لاریجانی به وجود آمده، تنها با انتخاب دولتی انقلابی، جهادی، کارآمد و جوان حل می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، تویسرکانی ها در اقدامی خودجوش به پویش حماسه خرداد پیوستند.

خرداد برای ملت ایران، یادآور روزگاری پر از حماسه است.از واقعه عظیم پانزده خرداد 1342 که سرآغاز شروع نهضت امام خمینی(ره) بود و ختم به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 شد تا سوم خرداد ماه 1361 و آن حماسه تاریخ ساز که دنیا و ارتش های مختلف جهان را در نحوه بازپس گیری یک شهر اشغال شده مات و مبهوت گذاشت.

این حماسه ها همچنان ادامه دارد و مردم جای جای ایران اسلامی این روزها در تکاپوی برگزاری انتخاباتی پرشور شعور هستند.

ملت ایران هنوز حماسه خرداد سال 61 را فراموش نکرده اند که با وحدت و عزم و اراده فولادینشان دشمن و البته بهتر است بگوییم استکبار جهانی را از خرمشهر بیرون راندند.

این ملت انقلابی معتقد است و تأکید دارد که مشکلات کنونی کشور که با سوءتدبیرهای برخی مسئولان چه در دولت روحانی و چه در مجلس های قبلی به ریاست لاریجانی به وجود آمده، تنها با انتخاب دولتی انقلابی، جهادی، کارآمد، جوان، متدین و معتقد به داشته های داخلی حل می شود.

و امروز این مردم برای انتخاب دولتی انقلابی قلبشان یک صدا می تپد تا با الگوگیری از آن حماسه خرداد شیرینی فتحی دل نشین برایشان رقم بخورد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان