آخرین اخبار

7. شهريور 1400 - 23:49   |   کد مطلب: 40158
باز هم نادیده گرفتن حقوق مردمان یک شهر و سکوت نخبگان شهرستان!
خطر بخش شدن بیخ گوش تویسرکان/مدیران غیربومی که برای پر کردن رزومه می آیند و می روند
قرار است به تازگی فردی غیربومی مدیریت اجرایی جهاد کشاورزی تویسرکان را به دست می گیرد، کسی که ناآشنا به کشاورزان و باغداران و منطقه کشاورزی است و شنیده شده او گفته که یک سالی در شهرستان می آید و می رود و خانواده اش را مستقر نمی کند و به نظر می خواهد رزومه ای از سوابق مدیریتی در کارنامه خود ثبت کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ فرماندار تویسرکان مدیریت اجرایی شهرستان را به دست دارد، او که از فرمانداران برجای مانده از دولت روحانی است، به نظر این روزها در تغییر و تحولات مدیران اجرایی شهرستان نقشی اساسی به دست گرفته است.

مدیران بومی ضعیف در سال های متعدد زمینه ساز کاهش رفاه و امکانات و در نهایت مهاجرت بیش از 30 درصد از تویسرکانی ها شدند و مدیرانغیربومی پروازی با عملکردی ضعیف هم همین گونه رفتار کردند.

و حال شنیده شده فردی غیر بومی قرار است بر میز ریاست جهاد کشاورزی تویسرکان بنشیند.مسائل مرتبط با جهاد کشاورزی که به طور عمده با باغداران و کشاورزان در ارتباط است و موضوعی نیست که فردی غیربومی بتواند اداره آن را به دست بگیرد، آن هم فردی که هنوز نیامده شنیده شده که گفته؛ خانواده ام در شهرستان مستقر نخواهم کرد و به نظر می خواهد رزومه ای از سوابق مدیریتی در کارنامه خود ثبت کند و برود.

همچنین در حوزه مدیریت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز فردی از ملایر این سمت را عهده دار است و برنامه و تحرکی در این مدت از او مشاهده نکرده ایم.

شهرستان تویسرکان در بخش های مدیریت اجرایی کم از مدیران غیربومی با عملکرد ضعیف ضربه نخورده است، ماجرای کرمعلی گیلانه رئیس اداره محیط زیست تویسرکان که فردی نهاوندی بود و به تاراج رفتن وحوش خانگرمز در زمان او بر کسی پوشیده نیست و اگر نبود افشاگری های مداوم مجموعه خبری رودآور و پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان، معلوم نبود این فرد تا کی می خواهد به انتقال کل و بزهای منطقه حفاظت شده شهرستانمان به ملایر ادامه دهد.

برگردیم به مسئله جهاد کشاورزی تویسرکان، چرا فرماندار بر جای مانده از دولت روحانی در تویسرکان می خواهد مدیری غیربومی و ناآشنا به منطقه کشاورزی و باغداری شهرستان جاگیزین مدیریت این اداره کند؟

در زمان مدیریت مسعود اکبری با پیگیری های او و مفتح نماینده مردم تویسرکان طرح های متعددی در حوزه کشاورزی از جمله ایجاد بزرگترین نهالستان گردوی مادری در منطقه غرب آسیا در شهرستان عملیاتی و گردوی این منطقه جهانی شد، چرا که در پست مدیریت اجرایی یک فردی بومی و دلسوز قرار داشت.

سؤال؟ چرا با وجود آن که باید مدیریت اجرایی در دستان متخصصین بومی باشد، فردی غریبه را برای این جایگاه ها تعیین می کنند که نه کشاورزان را می شناسد و نه آشنایی با منطقه دارد.

اگر به همین طریق پیش برویم دور از انتظار نیست با این جا به جایی ها و مدیریت ضعیف برخی مدیران بومی و غیربومی تویسرکان به بخش تبدیل شود!

رودآور به عنوان نخستین و تنها پایگاه خبری دارای مجوز شهرستان تویسرکان، آماده انعکاس پاسخ مسئولان و شفاف سازی در این زمینه است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان