آخرین اخبار

8. شهريور 1400 - 23:34   |   کد مطلب: 40159
پس از گذشت بیش از 10 روز از افشاگری مجموعه خبری رودآور مبنی بر احتمال غیرقانونی بودن ثبت نام یکی از اعضای شورای شهر هنگام نام نویسی برای کاندیداتوری انتخابات شورای ششم و محتمل بودن سلب عضویت این عضو، هنوز فرماندار تویسرکان در این باره شفاف سازی نکرده، او همچنین تاکنون در مقام مجری برگزارکننده انتخابات به دلیل وجود تخلفات گسترده انتخاباتی در این شهر، از همشهریان نجیب هم عذرخواهی نکرده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شورای ششم از همان روز نخست و چه بسا از همان تبلیغات زود هنگام گرفته تا تخلفات گسترده انتخاباتی کار خود را با هزار اما و اگر آغاز کرد و تأییدیه خود را نه از سوی هیئت های نظارت بر انتخابات استان و شهرستان بلکه از تهران اخذ کرد و با تأخیر نزدیک به 10 روز نسبت به سایر شهرها مراسم تحلیفش برگزار شد.

مردم تویسرکان هنوز حجم گسترده تخلفات انتخاباتی را هضم نکرده، که شاهد چالش در انتخاب سرپرست شهرداری بودند، آن جا که علی خزایی رئیس شورا با وجود آن که محمدکاظم گمار رسماً خود را سرپرست شهرداری نمی دانست و به هیچ عنوان در محل شهردرای حاضر شد او را سرپرست خواند و چند روزی بعد به یک باره خبردار شدیم که عظیم الوندی بر این پست تکیه زده است.

ماجراهای شورای ششم به اینجا ختم نمی شود، چرا که هنوز یک ماه از فعالیت و عمر این شورا نمی گذرد که با اسناد و مدارک معتبر که نزد مجموعه خبری رودآور محفوظ است، مشخص شد که ثبت نام یکی از اعضای شورای شهر خارج از مهلت قانونی بوده و در عمل او نمی توانسته کاندیدای انتخابات شود و البته مراجع رسمی این مسئله را نه رد کردند و نه تأیید، با این وجود سکوت فرماندار تویسرکان و عامل یا عاملان این انجام این اقدام، جای سؤال بسیار دارد و هنوز فرماندار شهرستان از مردم نجیب برای این گونه کوتاهی ها عذرخواهی نکرده است.

البته انتظاری از فرماندار بر جای مانده از دولت روحانی هم غیر از این نیست، چرا که لطف او پیشتر نیز شامل حال مردم تویسرکان شده، چنانچه زمانی که حکم بازگشت فتانه شاه محمدی عضو شورای سابق از سوی شورای حل اختلاف و استانداری به شورا صادر شد، حسینی فرماندار از عمل به دستور فوق امتناع کرد، تا جایی که شاهد بودیم عده ای از مردم تویسرکان در اجتماعی مسالمت آمیز در مجموعه فرمانداری خواستار بازگشت  شاه محمدی و رفع مشکلات و تنش های موجود در شورا شدند.ناگفته نماند که همان روزها نیز طوماری با بیش از 100 امضاء تهیه و به آیت الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه وقت داده شد.

و حال امروز مردم تویسرکان می خواهند بدانند ماجرای چالش های اخیر شورای شهر ششم به ویژه ابهام موجود در هنگام ثبت نام یکی از اعضای شورای شهر واقعیت دارد یا خیر؟ دانستن در جامعه اسلامی حق مردم است، حقشان را تضییع نکنیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان