آخرین اخبار

12. شهريور 1400 - 19:52   |   کد مطلب: 40166
به دنبال افشاگری رودآور درباره تخلف احتمالی یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان در هنگام ثبت نام انتخابات، گفته شده که در حال حاضر پرونده سلب عضویت این عضو در وزارت کشور در دست بررسی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ پس از روی کار آمدن شورای ششم شهر تویسرکان با اما و اگرهای بسیار آن هم به دنبال تخلفات گسترده انتخاباتی که در رسانه های استانی نیز مطرح شد، حرف های بسیار دیگری بر سر زبان ها افتاد و در این مدت کوتاه گذشت یک ماهه از فعالیت این شورا، شاهد ناهماهنگی های آنان درباره موضوعات متعدد و حتی برای انتخاب یک سرپرست شهرداری هم بودیم.

و افشاگری مجموعه خبری رودآور درباره ثبت نام خارج از مهلت قانونی یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر که دست بر قضا در حال حاضر در این شورا نیز عضویت دارد، سبب شد تا مجموعه های نظارتی هم تا حدودی پای کار بیایند و پیگیر ماجرا شوند.

هرچند که می بایست در ابتدای امر فرماندار تویسرکان به عنوان مجری انتخابات برای شفاف سازی درباره اینکه تخلفی از سوی عضو شورای شهر هنگام ثبت نام برای انتخابات رخ داده یا نه، خود را پاسخگوی افکار عموم می دانست، اما او به مانند همیشه در قبال مطالبه گری های مردم سکوت اختیار کرد! و حتی حاضر به عذرخواهی از مردم به دلیل روی دادن آن همه تخلف انتخاباتی در زمان مسئولیتش نشده است.

با این وجود خبرنگار رودآور؛ برای جلوگیری از تضییع حقوق همشهریان نجیب حتی با وجود فشارهای بسیار دست از افشای حقیقت برنداشته و نخواهد برداشت.

در این باره «احمدحسین فلاحی» رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان همدان، در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: امان از این تویسرکان که درست نمی شود! شورای این شهر تا سر و سامان بگیرد زمان می برد.

وی اظهار کرد: در حال حاضر مسئله مطرح شده درباره ثبت نام خارج از مهلت یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان از طریق وزارت کشور پیگیری می شود و هفته آینده باید شاهد باشیم که آنان چه اقدامی می خواهند انجام دهند.

به گزارش رودآور، به نظر این قبیل پیگیری ها را باید فرماندار تویسرکان طبق وظیفه خود انجام دهد و تاکنون آن گونه که شنیده شده وارد عمل نشده است، مردم تویسرکان از دادستان شهرستان می خواهند تا اگر فرماندارشان در ماجرای برخورد با تخلف احتمالی عضو شورای شهر قدمی برنداشته به جرم ترک فعل با خود او برخورد کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان