آخرین اخبار

13. شهريور 1400 - 23:13   |   کد مطلب: 40168
در حالی که مسئله انتخاب شهردار و نیز موضوع سلب عضویت یا ماندن یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان هنوز تعیین تکلیف نشده، شنیده شده که این شورا در اقدامی تصمیم به بررسی و تصویب طرح جامع شهری گرفته است و مردم می خواهند بدانند این عجله برای چیست؟ و از شورایشان می خواهند بررسی طرحی به این مهمی را به وقت مناسبی موکول کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شنیده شده فردا، چهاردهم شهریور ماه قرار است طرح جامع شهر تویسرکان در صحن شورای ششم که از همان ابتدا با چالش های بسیار بر سر کار آمده، بررسی و تصویب شود.

این عجله برای تصویب طرحی به چنین مهمی برای چیست؟ وظیفه نخست هر شورا پس از مراسم تحلیف بی تردید تعیین تکلیف شهرداری کارآمد است، گویا آنان شهردار خود را انتخاب کرده اند و فارغ از این مسئله، به دنبال گزینه بررسی طرح جامع شهری رفته اند! آن هم با چنین عجله ای!

مطالبه مردم فهمیم تویسرکان از اعضای شورای شهر روشن است؛ که اصرار این شورا برای این اقدام چیست؟

آیا در زمانی که شهردار تویسرکان انتخاب نشده و شهرداری با سرپرست اداره می شود، می توان به بررسی چنین طرحی مهمی پرداخت؟ ضرورتش برای چیست و چه معنایی می تواند داشته باشد؟

مهمتر آن که هنوز تکلیف محتمل بودن تخلف یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان و مسئله سلب عضویت او حل نشده، شورا چگونه می تواند بر مبنای رأی عضوی که بود و نبودش در هاله ای از ابهام است چنین طرحی مهمی را در جلسه یشان مطرح کند؟

آیا این شورا تحت نفوذ صاحبان قدرت و ثروت که مردم عادی را نادیده گرفته اند و سبب مهاجرت بسیار همشهریانمان به شهرهای دیگر شده اتند قرار دارد؟

به گزارش رودآور؛ بهتر نیست شورای شهر تویسرکان از بروز این هم چالش ها جلوگیری کند و برای یک بار هم شده به مطالبه مردم نجیب شهرمان احترام بگذارد و لااقل تا تعیین تکلیف شهردار و نیز تعیین تکلیف نهایی سلب عضویت یا ماندن یکی از اعضایش، بررسی طرح جامع شهر را به وقت مناسب خود موکل کند؟ باید دید هدف شواری ششم از این همه عجله برای تصویب طرحی به این مهمی برای چیست؟

 مجموعه خبری رودآور منتظر شفاف سازی شورای شهر تویسرکان است، اگر آنان مردم را محرم می دانند برنامه های خود را شفاف بیان کنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان