آخرین اخبار

27. شهريور 1400 - 20:02   |   کد مطلب: 40183
با وجود آن که می باید در ابتدای امر محل های مورد نظر برای آرامستان جدید از سوی کارشناس آمایش سرزمین ارائه شود، هنوز چنین مشاوری برای ساخت آرامستان استخدام نکرده اند و شنیده شده شهرداری تویسرکان تنها کروکی سه محل را که از قبل حرفش را زده بودند آن هم بدون آن که مشاوری نظرش را بدهد به دستگاه های متولی داده است و خبر از معرفی یک نقطه مناسب دیگر با نظر کارشناسان آمایش سرزمین نیست!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ماجرای آرامستان جدید تویسرکان سال های سال است که به  واسطه منفعت طلبی چهاردرصدی های تویسرکان، بلاتکلیف مانده و هر گاه تصمیم به ایجاد آرامستانی جدید گرفته شد، عده ای برای آن که منافعشان تأمین شود و یا از بین نرود بر خلاف نظرات مردم ساز، مخالف زدند و نگذاشتند کاری از پیش برود.

این روزها هم منفعت طلبان بر خلاف نظر مردم، امام جمعه و نماینده شهرستان به دنبال تحمیل کاری غیرکارشناسانه و هزینه بر، بر دوش همشهریان نجیب شهرمان هستند.
همان هایی که روزگاری مساکن مهر را در کنار آرامستان فعلی طرح ریزی کردند، امروز با بهره گیری از فضای مجازی به دنبال تزریق افکار غیرکارشناسانه به درون جامعه رفته اند و این مردم شریف تویسرکان هستند که به طور قطع در آینده ای نه چندان دور متضرر می شوند.

شنیده شده که شهرداری تویسرکان تنها کروکی سه محل را که از قبل حرفش را زده بودند آن هم بدون آن که مشاوری نظرش را بدهد به دستگاه های متولی داده است و خبر از معرفی یک نقطه مناسب دیگر با نظر کارشناسان آمایش سرزمین نیست!

*فریب جوسازی کذب منفعت طلبان و ضدمردم ها را نخورید
اما برخی برای فریب افکار عمومی با پشت پرده منفعت طلبی چهاردرصدی ها این روزها خود می بُرند، خود می دوزند و باز می خواهند هزینه های بسیار بر مردم مظلوم تویسرکان تحمیل کنند.

*حذف امامزاده ناصر(ع) از گزینه های جانمایی آرامستان محتمل است
بی تردید حذف ساخت آرامستان در حوالی امامزاده ناصر(ع) به دلایل بسیار که کوچکترین آن؛ دسترسی نامناسب، تحمیل بیش از 50 میلیارد تومان بر مردم و مهمتر آلوده شدن آب شرب شهر محتمل است، اما معلوم نیست چرا عده ای هر چند اندک ضد مردم رفتار کرده و خصمانه می خواهند نظر منفعت طلبانه خود را بر مردم فهیممان غالب کنند؟! دوران سکوت دیگر به پایان رسیده و همین مردم اجازه اجرای کارهای غیرکارشناسانه به منفعت طلبان را نخواهند داد.
به گزارش رودآور؛ به نظر این گونه رفتارهای غیرکارشناسانه در گام نخست برای آن است که گام های بعدیشان غیرکارشناسانه است و نمی خواهند مردم حقیقت را بدانند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان