آخرین اخبار

2. مهر 1400 - 20:27   |   کد مطلب: 40189
عصر امروز یک بانو مسابقه فوتبال آقایان در تویسرکان را داوری کرد، این مسابقه بدون اطلاع اداره ورزش و جوانان و در زمین چمن آموزش و پرورش برگزار شده، انتظار می رود هم مدیر کل استان و هم رئیس آموزش و پرورش شهرستان پاسخگوی این حرکت ساختارشکنانه باشند و در مرحله بعد فرماندار که رئیس شورای آموزش و پرورش است برای مردم شفاف سازی کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ پس از انتشار تصاویر و مطالبی درباره مسابقه فوتبال مردان در تویسرکان با داوری یک زن در کانال تلگرامی این مجموعه خبری، «محسن شایسته» رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به خبرنگار رودآور، گفت: این مسابقه در زمین چمن آموزش و پرورش برگزار شده و اداره ما و هیئت فوتبال از این موضوع اطلاعی نداشتیم.

وی با بیان اینکه هیئت فوتبال شهرستان هم از اتفاق رخ داده به شدت ناراحت و گلایه مند است، عنوان کرد: مطابق با بخشنامه ها و قوانین کشورمان داوری بانوان برای مسابقات مردان و بالعکس ممنوع است و در صورت مشاهده با متولیان آن برخورد می شود.

به گزارش رودآور، بنابراین باید با عوامل اصلی این هنجارشکنی مطابق با قانون برخورد شود و هم مدیر کل استان و هم رئیس اداره آموزش و پرورش تویسرکان پاسخگو شوند و اگر شفاف سازی در کار نیست لااقل با استعفای خود، پشیمانی خود را نشان دهند.

هرچند که حضور بانوان ورزشکار با حجاب اسلامی در میادین ورزشی ویژه بانوان ایرادی ندارد و چه بسا بانوان قهرمانی در مسابقات جهانی و المپیک خوش درخشیده اند، اما اینکه در تویسرکان در مجموع برای داوری آقایان همیشه قحط الرجال است هم جای سوال دارد!
این کم کاری متولیان فرهنگی را نشان می دهد که اجازه می دهند برخی هویت و عرف جامعه را زیر سوال ببرند.

انتظار می رودآور #فرماندار_تویسرکان به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان هم در صورت عدم پاسخگویی متولیان امر، جواب قانع کننده برای افکار عموم ارائه دهد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان