آخرین اخبار

10. مهر 1400 - 19:16   |   کد مطلب: 40202
اخبار رودآور مبنی بر عضویت غیرقانونی علی خزایی در شورای شهر تویسرکان تأیید شد و مدیر کل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری استان همدان در نامه ای خطاب به فرماندار این شهرستان تأکید کرده؛ که ثبت نام و عضویت خزایی در شورای این شهرفاقد وجاهت قانونی است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ پس افشای عضویت غیرقانونی یکی از اعضای شورای شهر تویسرکان در این شورا، مبنی بر ثبت نام خارج از مهلت او از سوی مجموعه خبری رودآور، دستگاه های نظارتی به میدان آمدند، هرچند که انتظار می رفت فرماندار تویسرکان پس از گزارش های متعدد رودآور برای اعمال قانون به موقع به میدان بیاد، که نیامد!
اما بالاخره پس از گذشت حدود 40 روز با ورود دستگاه های نظارتی مشخص شد که اخبار رودآور به طور کامل صحیح بوده است؛ تا جایی که شاهد هستیم امروز دهم مهر ماه احسان شهابی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری استان همدان در نامه ای خطاب به فرماندار تویسرکان گفته که؛ " ثبت نام و عضویت علی خزایی در شورای شهر تویسرکان فاقد وجاهت قانونی است."
سابق بر این فلاح رئیس هیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان از تخلفات گسترده انتخابات شورای شهر تویسرکان یاد کرده بود و در نهایت پس از ابطال آراء یکی از اعضاء، او از شورا کنار گذاشته شد، هرچند که فلاح گفته بود تخلفات برخی دیگر از کاندیداها ها محتمل است، اما تحقیقات درباره آنان به سرانجام نرسید!
هیئت اجرایی و به ویژه فرماندار تویسرکان به عنوان مجریان و برگزارکنندگان انتخابات باید از آراء مردم به  درستی صیانت می کردند و نکردند، این تخلفات گسترده نشان می دهد که آنان در این امر کوتاهی بسیار داشته اند.
آیا به جا نیست که فرماندار تویسرکان به دلیل ضعف عملکردی در برگزاری انتخابات لااقل خود را پاسخگوی افکار عموم بداند و به طور رسمی از آنان عذرخواهی کند؟
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان