آخرین اخبار

1. بهمن 1400 - 13:10   |   کد مطلب: 40352
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان با اعلام اینکه در هفت روز گذشته با تلاش نیروهای این اداره با وجود بارش برف تمامی محورهای شهرستان باز بوده، گفت: در این مدت بیش از 850 تن شن و ماسه در محورهای مختلف پاشیده و بیش از دو هزار و 400 باند برفروبی انجام شده است.

«حمید عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از تلاش شبانه روزی و خستگی ناپدیری 26 نیروی راهداری برای باز شدن راه های تویسرکان خبر داد.
وی اظهار کرد: این تعداد نیروهای راهداری تنها با بهره گیری از 14 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین از ابتدای هفته یعنی از شنبه تا امروز جمعه با فعالیت های مستمر خود، سبب ساز باز شدن تمامی محورها شده اند و تردد خودروها به سهولت و روان در سطح جاده ها انجام می شود.
مدیر راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان افزود: در مجموع در این هفت روز بیش از 850 تن شن و ماسه برای سهولت در تردد خودروها در محورهای مختلف پاشیده و در مجموع بیش از دو هزار و 400 باند برفروبی انجام شده است.
عبدالماالکی اعلام کرد: در حال حاضر راهدارخانه های مرکز اداره و دولایی نیز در آماده باش کامل هستند.

به گزارش رودآور؛ شب گذشته نیز با کمک راهداری و هلال احمر تویسرکان، با وجود بارش برف سنگین در گردنه اشتران، دو نفر از همشهریان گرفتار در کولاک نجات یافتند.
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان