آخرین اخبار

22. بهمن 1400 - 11:59   |   کد مطلب: 40382
مردم دارالجهاد استان همدان، در راهپیمایی 22 بهمن، با خلق بهمن تماشایی دیگری، ترانه "همه آمدیم" را سرودند و خواندند؛ "الوعده وفا"، امروز همه دست در دست هم حتی دهه هشتادی ها و نودی ها، ملودی زیبا انقلاب را با شعارها و گام های استوارشان نواختند و برای انقلاب دلبری کردند تا دل های جهانیان را ببرند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز همزمان با سراسر کشور، مردم دارالجهاد استان همدان در راهپیمایی سراسری یوم الله 22 بهمن حضور یافتند و بار دیگر با دلبری های انقلابی، عاشقانه های خود را در ترانه "همه آمدیم" سرودند و جشن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه تمام برگزار کردند.
راهپیمایی در شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، رزن، درگزین و فامنین که در وضعیت قرمز کرونایی بودند به صورت خودرویی و در شهرستان های تویسرکان، اسدآباد، بهار و کبودراهنگ به دلیل شرایط نارنجی کرونایی به صورت پیاده برگزار شد

.الوعده وفا؛ همه آمدند، زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو و چه صحنه هایی خلق کردند، انقلابیون قدیمی در کنار انقلابیون امروزی. آمدند تا بگویند هرچند معیشتشان هم تنگ باشد، اما پای انقلابشان تا آخر ایستاده اند.این مردان مرد و شیرزنان دارالجهاد گفتند و خواندند که دهه فجر را با یاد امام راحل گرامی می دارند.اینان به حقیقت صف اولی های اصلی انقلاب هستند.
مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل گفتن های مردمان این دیار، بَه چه سیلی آب دار و محکمی بر گوش استکبار نواخت که صدایش هنوزم هم که هنوزمی آید.این ها را می توان از روی پرچم ها، دست نوشته ها و پوسترهای در دست مردم دید.

راستی عکس حاج قاسم هم نگین این راهپیمایی بود و کودکان و نوجوانان استان همدان با در دست داشتن تصویری از قهرمان حقیقی زندگیشان، انقلاب را عاشقانه فریاد زدند.
کودکان یک طرف، بانوان طرف دیگر، آن سوی هم جوانانی که انقلاب کرده بودند آمدند و دست در دست دهه هشتادی ها و دهه نودی ها، ملودی زیبا انقلاب را با شعارها و گام های استوارشان نواختند و امروز این مردم برای انقلابشان دلبری کردند و دل های جهانیان را بردند.
آتش زدن پرچم منحوس رژیم کودک و اشغالگر قدس و امریکای جنایتکارريال سرگل این مراسم بود تا مردم بار دیگر انزجار خود را از دنیای چپاولگر غرب به نمایش بگذارند، اینکه هیچ گاه ملت آزاده و حسینی پرور ایران اسلامی، تن به ذلت نداده و نمی دهد.

برای مشاهده گزترش تصویری اینجا کلیک نمایید.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان