آخرین اخبار

11. فروردين 1401 - 13:58   |   کد مطلب: 40441
این روزها در تعطیلات نوروزی، لباس رزم بسیجیان شده یک دست لباس خاکی برای اردوهای جهادی؛ تا بیل به دست، آجر روی آجر بگذارند و دیوار مدارس محروم را بسازند و دل گرم کننده دانش آموزان این مناطق باشند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ نوروز که می شود؛ برخی ها حال و هوای سفر را ترجیح می دهند و به مسافرت می روند و برخی دیگر از روزهای به دست آمده تعطیلات برای استراحت بهره می گیرند.

 و هستند عده ای که برای محرومیت زدایی در نقاط محروم لباس جهادی بر تن می پوشند و بیل به دست به ساخت و ساز برای محرومان می پردازند.تفریح بسیجی ها در تعطیلات نوروزی همین اقدامات جهادی آنان است.

و اما در تویسرکان و در روزهای تعطیل نوروز 1401 شاهد بهسازی مدرسه روستای قشلاق و دیوارکشی مدرسه روستای شأن آباد هستیم. مسئله ای که مورد پسند سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان هم قرار گرفت و او امروز برای بازدید از فعالیت جهادگران بسیجی به این دو روستا سفری داشت.

این روزها در اردوهای جهادی یکی رنگ می آورد و کچ و سیمان، آن یکی لباس رزمش شده لباس خاکی یک بسیجی، دیگری هم آجر به آجر روی هم می گذارد تا دل دانش آموزان این مناطق محروم پس از تعطیلات نوروزی به مدرسه ای زیبا گرم شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان