آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1401 - 14:16   |   کد مطلب: 40456
روز قدس؛ روز جلوه گری اتحاد مسلمانان و نوید بخش آزادی قدس شریف است و امروز روزه داران همدانی در جای جای استان از هر قشری و با هر گرایش سیاسی آمدند تا بگویند به زودی نابودی غاصبان اسرائیلی که نطفه شومشان در امریکا بسته شد، رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ اعلام روزی جهانی آن هم برای قدس شریف، شاهکار نامگذاری امام عظیم الشأنمان بود تا همه ساله آخرین جمعه ماه مبارک رمضان راهپیمایی های ضد استکباری در سراسر ایران و حتی جهان برگزار شود تا این حضور آزادیخواهان جهان مزین به فریادهای الله اکبر برای آزادی مظلومان فلسطینی همراه باشد.این نوع نامگذاری که با آرمان های اسلامی و انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران گره خورده، نشان از اهمیت بسیار مبارزه با استکبار و در رأس آن مبارزه با امریکا و صهیونیسم دارد و بر مقدس بودن استمرار این راه تأکید دارد.

به فرموده امام خمینی(ره) این روز قدس، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و با توجه به روحیه ظلم ستیزی در اسلام تنها به ملت ایران تعلق ندارد بلکه روزی برای دفاع از حقوق مظلوم است.

امام راحلمان ایمان داشتند که؛ "فلسطین پاره تن اسلام است" و امروز مردم روزه دار دارالمؤمنین در سراسر استان همدان از هر قشری و با هر گرایش سیاسی آمدند تا بگویند به زودی نابودی غاصبان اسرائیلی که نطفه شومشان در امریکا بسته شد رقم می خورد.

"مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به عنوان محوری ترین و کلیدی ترین شعارهای راهپیمایی روز قدس محسوب می شود، روزی که جلوه ای از اتحاد منسجم و ناگسستنی مسلمانان جهان را نمایان می سازد.روزی برای اعلام انزجار رسمی آزادیخواهان جهان نسبت به موجودیت دروغین و تار عنکبوتی غاصبان فلسطین.

روز قدس، نماد همدلی ملت های استکیارستیز برای رهایی فلسطینان رنجدیده است، این را مردم دارالجهاد استان همدان در شهرستان های مختلف از حمله تویسرکان، ملایر، بهار، رزن، نهاوند، کبودرآهنگ، اسداباد و فامنین در شعارهای راهپیمایی امروز خود به خوبی نشان دادند.

برای مشاهده فیلم مربطوه اینجا کلیک نمایید.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان