آخرین اخبار

17. خرداد 1401 - 7:54   |   کد مطلب: 40466
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه برپایی نمایشگاه های مبل و منبت زمینه ساز افزایش کسب درآمد و رونق بخشیدن به اقتصاد منبت کاران می شود، گفت: این نمایشگاه های اختصاصی در معرفی هنر دست هنرمندان شهرستان به ویژه منبت گلریز به مردم سایر نقاط کشور نیز اثرگذار است.

«حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به افتتاح نمایشگاه عرضه و فروش مبل و لوستر در در محل دانشگاه آزاد تویسرکان، گفت: یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه معرفی هرچه بیشتر مبل و منبت شهرستان به ویژه منبت گلریز به مردم ایران زمین است، منبت گلریزی که توسط هیچ دستگاهی تولید نمی شود و تنها با هنر دست هنرمندان ایجاد می شود.

 وی افزایش درآمد و رونق بخشیدن به کسب و کار همشهریان عزیزی که در این زمینه فعالیت می کنند را از اهداف دیگر برپایی نمایشگاه برشمرد و اظهار کرد: این همان تحقق شعار و وعده ای است که داده بودیم، یعنی اولویت ما؛ توسعه اقتصادی و افزایش درآمد مردم در حوزه های مختلفی است که شهرستان در آن استعدادش را دارد.

فرماندار تویسرکان افزود: این گونه نمایشگاه ها در شناساندن منبت بی نظیر و منحصر به فرد منبت کاران خوش ذوق تویسرکانی به مردم سایر نقاط کشور اثرگذار است و رسانه ها و خود مردم در تکمیل این معرفی نقش بسزایی دارند.

افشاری تصریح کرد: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا، از آنجا که تویسرکان منطقه ای خوش آب و هوا برای میزبانی مسافران و گردشگران تابستانی است، برپایی این گونه نمایشگاه نیز در رونق بخشیدن به اقتصاد شهرستان اثرگذار است.

وی در ادامه با اعلام اینکه بیش از 4 هزار و 200 کارگاه مبل و منبت در شهرستان داریم، عنوان کرد: از این رو شاهد فعالیت و اشتغال بیش از 7 هزار و 700 نفر در زمینه مبل و منبت در بهشت غرب هستیم.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان