آخرین اخبار

30. آبان 1401 - 20:58   |   کد مطلب: 40553
شطرنج بازان مدرسه علامه حلی(تیزهوشان) در پایه تحصیلی متوسطه اول و مدرسه شهید بهشتی (نمونه) در پایه تحصیلی متوسطه دوم به صورت تیمی جایگاه نخست شطرنج بین مدارس تویسرکان را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ کارشناسان معتقد هستند که يادگيری شطرنج می تواند توانايی هايی چون تفکر منطقی، برقراری ارتباط و خلاقيت را را افزایش دهد. با این رویکرد یک دوره مسابقات شطرنج بین مدارس در تویسرکان برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها در پایه متوسطه اول کسب مقام اول و دوم انفرادی به ترتیب از آن محمد حسین اشکپور و رضا محمدظاهری از  مدرسه علامه حلی(تیزهوشان) شد و معین آقابابایی از مدرشه شاهد شهید فهمیده نیز جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.

بدین ترتیب در این پایه تحصیلی مقام نخست تیمی شطرنج مدارس به شطرنج بازان مدرسه علامه حلی (تیزهوشان) رسید و تیم های مدارس حیقوق نبی و شاهد شهید فهمیده به ترتیب در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

همچنین در پایه متوسطه دوم علی نعمتی شطرنج باز مدرسه نمونه شهید بهشتی(نمونه‌) مقام نخست را کسب کرد و سپهر بهرامی از مدرسه علامه حلی( تیزهوشان) به مقام دوم دست یافت.

در این پایه تحصیلی در رده تیمی؛ شطرنج بازان مدرسه شهید بهشتی (نمونه) در جایگاه نخست و مدرسه علامه حلی (تیزهوشان) در جایگاه دوم تیمی ایستادند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان