آخرین اخبار

13. آذر 1401 - 22:50   |   کد مطلب: 40569
فرماندار تویسرکان گفت: متولیان عرصه فرهنگی با ایده پردازی و طرح های مبتکرانه نسبت به فضاسازی محوطه های گلزار شهدا و تپه نورالشهدا برای انتقال سبک زندگی شهدایی تلاشی مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مدتی است که تعدادی از خانواده شهدا از عدم توجه متولیان فرهنگی به ویژه بنیاد شهید تویسرکان نسبت به روشنایی گلزار شهدای این شهر و همچنین تپه نورالشهدا محل آرمیده شدن چهار شهید گمنام و شهید خیامیان گلایه مند هستند.

گلایه های تعدادی از خانواده های معزز شهدا به ویژه در روستاها نیز این است که در سرکشی ها و بازدیدها نادیده گرفته می شوند و یا شاهد ضعف در انجام برنامه های فرهنگی از سوی این نهاد در حیطه وظایف خود هستند.

برخی جوانان تویسرکانی هم معتقدند؛ بسیار شده که دلمان هوای درد و دل با شهدا دارد، اما آن فضاسازی مناسبی که باید در محوطه مزار شهدا باشد نیست، در حالی که می توان با کمترین هزینه لااقل بخش هایی از وصیتنامه شهدای خود شهر که برای مردم دلچسب است را با هنرپردازی و خلاقیت در گوشه گوشه گلزار شهدا استفاده کرد.

و اما به دنبال افزایش این گلایه مندی ها و با پیگیری های انجام شده از سوی مجموعه خبری رودآور؛ «حسین افشاری» فرماندار تویسرکان شبانه از گلزار شهدای این شهر و تپه نورالشهدا بازدید کرد.

وی در این باره گفت: در حال حاضر روشنایی این مکان ها مناسب است، اما اینکه محوطه آن برای کارهای فرهنگی مناسب باشد، چندان فضاسازی نشده و بهتر است بگوییم توجه ویژه ای برای بهره مندی عموم از فضای نورانی و معنوی گلزار شهدا از سوی نهادهای متولی مشاهده نمی شود.

وی ابراز امیدواری کرد تا همه نهادهای فرهنگی در مناسبت های مختلف برای انتقال فرهنگ و سبک زندگی شهدایی به نسل جدید بیش از پیش پای کار بیایند و با ایده پردازی و برنامه های متنوع در جذب نوجوان و جوانان این دیار در آشنایی با ارزش ها و آرمان های انقلابی، تلاشی مضاعف داشته باشند.

فرماندار تویسرکان در ادامه با بیان اینکه برخی مردم برای استقرار امنیت بیشتر در گلزار شهدا برای درد و دل های شبانه و یا در حین برنامه فرهنگی، خواستار نصب دوربین مدار بسته هستند، عنوان کرد: پیگیر هستیم به زودی در این مکان دوربین مدار بسته نصب و این خواسته مردم نیز اجابت شود.

به گزارش رودآور؛ این مجموعه خبری تا تحقق قول های مساعد فرماندار مسائل مطرح شده را به جد دنبال می کند.

انتهای پیام/ز

 

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان