آخرین اخبار

30. دى 1401 - 0:15   |   کد مطلب: 40658
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر سرکان و دبیر جشنواره "دا":
بانوان سرکانی و تویسرکانی در جشنواره "دا" نشاط و زیبایی آفریدند+تصاویر
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر سرکان و دبیر جشنواره "دا" گفت: بانوان سرکانی و تویسرکانی با ایجاد شور و نشاط در جشنواره "دا" زیبایی آفریدند و با ایده پردازی و هنروری خود نسل جدید را با سنت های بی نظیر و پر حکمت غذاهای محلی آشنا ساختند.

«زهرا فضلی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اینکه در هفته گرامیداشت مقام زن و ایام مبارک میلاد حضرت فاطمه(س) برنامه های متعددی در سطح شهر سرکان برگزار شد، گفت: یکی از این برنامه ها که در سه روز با استقبال بانوانی سرکانی و تویسرکانی همراه شد، اجرای جشنواره " غذاهای سنتی و محلی دا" بود.

وی اظهار کرد: این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی و با همکاری اداره ورزش و جوانان، اداره میراث فرهنگی، هئیت ورزشی بانوان شهر سرکان برگزار شد و در اختتامیه آن از غرفه داران برتر که به ترتیب؛ غرفه "به نام مقام مادر" غرفه الله و غرفه کوثر بود تجلیل به عمل آمد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر سرکان و دبیر جشنواره "دا" افزود: بانوان سرکانی و تویسرکانی در جشنواره "دا" زیبایی آفریدند و با ایده پردازی و هنروری خود نسل جدید را با سنت های بی نظیر و پر حکمت غذاهای محلی آشنا ساختند.

فضلی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره توانمندی ظرفیت ها و پتانسیل های بانوان شهر سرکان و ایجاد شور و نشاط در بین مردم بود که با توجه به استقبال پرشور مردمی محقق شد.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان